آلگری: مردم فکر می‌کنند یوونتوس به صورت خودکار باید مدعی قهرمانی باشد/ باید از صفر شروع کنیم

آلگری: مردم فکر می‌کنند یوونتوس به صورت خودکار باید مدعی قهرمانی باشد/ باید از صفر شروع کنیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چهار روز پس از شکست سنگین مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس این بار در سری A هم طعم شکست را چشید و در خانه خود مقابل آتالانتا قافیه را باخت. اتفاقی که اختلاف بانوی پیر با جایگاه چهارم جدول را به هفت امتیاز رساند و آن را در رتبه هشتم جدول سری A قرار داد.

ماسیمیلیانو آلگری در گفت‌وگو با شبکه «DAZN»، در مورد این شکست اظهار داشت: عملکرد ما در این بازی شبیه دیدار با لاتزیو، فیورنتینا و میلان بود. از فرصت‌های خود بهترین بهره را نمی‌بریم و در مقابل، آتالانتا تنها یک شوت در چارچوب داشت که آن هم روی اشتباه ما بود. این گل‌ها هستند که نتیجه را تعیین می‌کنند. بازیکنان یوونتوس مضطرب هستند و در تصمیمات خود عجله می‌کنند.

وی در واکنش به انتقاداتی که نسبت به بازیکنان یووه می‌شود، تصریح کرد: باید روی عملکرد خودمان کار کنیم و برای پیروزی بجنگیم تا اعتمادبه‌نفس بگیریم. تیم بسیار خوبی داریم و گاهی اوقات برای گلزنی دچار مشکل می‌شویم. مردم ابتدای فصل می‌گفتند یوونتوس قوی‌ترین تیم است و باید اسکودتو را ببرد. من نیز می‌گفتم این حرف درست نیست. ما اینجا هستیم تا برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر بجنگیم.

سرمربی یوونتوس همچنین شاگردانش را ستود و گفت: با نمایشی که از بازیکنانم دیده‌ام، نمی‌توانم از آنها انتقاد کنم و فقط باید بابت تلاشی که کردند، تبریک بگویم. باید واقع‌بین باشیم. اگر پس از 14 هفته در جایگاه هشتم جدول هستیم، یعنی حد ما همین است و راه زیادی پیش رو داریم. ما یوونتوس هستیم و مردم فکر می‌کنند به صورت خودکار باید مدعی قهرمانی باشیم.

«باید تلاش کنیم، آرامش داشته باشیم و گل‌های بیشتری بزنیم.»، آلگری ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: در این برهه زمانی در گلزنی مشکل داریم و دلیل این موضوع، از دست رفتن حس آرامش و اعتمادبه‌نفس است. فکر کردن به اما و اگرها فایده ندارد و باید از صفر شروع کنیم. باید هر چه را که پشت ماست، رها کنیم و آماده بازی با سالرنیتانا شویم؛ سپس کیفیت خود را به اوج برسانیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم