آماده باش ۳ هزار کلانتری و فعالیت ۶ هزار گشت در نوروز

آماده باش ۳ هزار کلانتری و فعالیت ۶ هزار گشت در نوروز

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مهدی معصوم بیگی در چهارمین جلسه قرارگاه نوروزی ابوذر پلیس پیشگیری، ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت ولی عصر (عج)، رحلت مرجع عالی‌قدر آیت الله علوی گرگانی را تسلیت گفت و اظهار داشت: آیت الله سید محمدعلی علوی حسینی گرگانی، فقیهی بصیر و عالمی جلیل القدر بود که در دفاع از مردم و آرمان‌های انقلاب تلاش کردند.

آمادگی ۳ هزار کلانتری و پاسگاه برای خدمات رسانی

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی کشور در خصوص تمهیدات قرارگاه نوروزی ابوذر برای تأمین امنیت تعطیلات سال جدید که از روزهای پایانی سال آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت گفت: در جریان این مأموریت مهم، ۳ هزار کلانتری و پاسگاه به صورت شبانه‌روزی با آمادگی کامل در راستای تأمین امنیت عمومی کشور تلاش خواهند کرد.

انتظام بخشی با فعالیت شبانه روزی نزدیک به ۶ هزار گشت انتظامی

وی ادامه داد: به منظور پیشگیری از سرقت و اقدام قاطعانه و سریع در پیشگیری از وقوع جرایم، نزدیک به ۶ هزار گشت انتظامی خودرویی، موتوری و پیاده متشکل از یگان‌های امداد، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها با استعداد نزدیک به ۱۶ هزار نفر نیروی انسانی، برقراری نظم و امنیت در سطح محلات سراسر کشور را در دستور کار قرار داده‌اند.

رئیس پلیس پیشگیری کشور گفت: بیش از ۹۳ هزار نفر از کارکنان پایور، وظیفه، پلیس افتخاری، بسیج و پلیس یاران (نگهبان محله) در هماهنگی کامل و هم‌افزایی لازم خدمات مورد نیاز شهروندان را ارائه خواهند کرد.

فرمانده قرارگاه نوروزی ابوذر خاطرنشان کرد: علاوه بر آمادگی کامل کارکنان یاد شده برای شرکت در مأموریت تعطیلات پایان سال، یگان‌های حفاظت از دستگاه‌های اجرایی نیز به سهم خود ایفاگر نقش ارزنده در تأمین نظم و امنیت عمومی، حفاظت از سرمایه‌های ملی و مردمی و عرصه‌های منابع طبیعی هستند.

سردار معصوم بیگی با اشاره به اینکه پلیس با تمام توان و در تمامی نقاط کشور حافظ آسایش و امنیت هموطنان در ایام نوروز خواهد بود، اظهار امیدواری کرد با همکاری و همیاری مردم با پلیس شاهد نوروزی بدون حادثه، امن و ایمن برای همه شهروندان باشیم.

منبع : مهر