آهنگ کشتی در مبارزه با ولاسُف از دستم خارج شد

آهنگ کشتی در مبارزه با ولاسُف از دستم خارج شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی گرایی پس از کسب مدال برنز رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ گفت: روی کشتی و نحوه مبارزات ولاسف کار کرده بودم و با برنامه به مصاف ولاسف رفتم. می‌توانستم او را شکست بدهم و بلد بودم کجای کشتی او را گیر بیندازم، اما متأسفانه در این رقابت‌ها مقابل او یک لحظه گیر کردم و آهنگ کشتی از دستم خارج شد.ولاسف کشتی‌گیر خوبی است، اما شکست ناپذیر نیست و انشاالله در مسابقات بعدی به گونه‌ای مبارزه خواهم کرد که بتوانم برنامه‌هایم را مقابل او پیاده کنم.

وی ادامه داد: برای کسب مدال طلای جهان به نروژ آمده بودم و تمام تمرکزم را روی موفقیت در این رقابت‌ها معطوف کرده بودم، اما یک لحظه در حالت خاک دستم به اشتباه حرکت کرد و ولاسف توانست از فرصت استفاده کند و کشتی را به سود خودش به پایان برساند. علاوه بر ولاسف سایر حریفان هم کشتی‌گیران خوبی بودند و از آمادگی بالایی برخوردار بودند و طبیعتاً همه برای کسب بهترین نتیجه آمده بودند.

گرایی تصریح کرد: رقابت بین مدعیان این وزن به معنای واقعی کلمه سخت و سنگین بود. حریفان خوبی داشتم و برای تک‌تک آن‌ها با برنامه و تاکتیک مناسب به روی تشک می‌رفتم و در فرصت مناسب اقدام به اجرای فن و رسیدن به امتیاز می‌کردم. در مجموع باید بگویم علی‌رغم اینکه به مدال طلا دست پیدا نکردم، اما کسب مدال برنز هم توانست تا حدودی حال دلم را خوب کند، چرا که می‌خواستم شکست المپیک را جبران کنم و با خودم عهد بسته بودم در این رقابت‌ها حتماً به روی سکو بروم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: زحمات زیادی کشیده بودم و تمرینات سنگین و اردوهای پرفشاری را پشت‌سر گذاشته بودم. مدال المپیک را از دست دادم و پاسخ سختی‌هایی که کشیده بودم این بود که حداقل در این رقابت‌ها به مدال برسم. خوشحالم دست خالی به کشور برنمی‌گردم و باید از تمامی اعضای خانواده ام که در این مدت همواره از من حمایت کردند و برای ادامه راه قهرمانی به من انگیزه دادند تشکر کنم.

منبع : مهر