آکادمی بین المللی جودو کلاردشت به رسمیت شناخته نشد

آکادمی بین المللی جودو کلاردشت به رسمیت شناخته نشد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، طی چند روزه گذشته خبری در برخی از رسانه‌ها منتشر شد؛ مبنی بر اینکه کلنگ ساخت نخستین آکادمی بین المللی جودو ایران در کلارآباد تنکاین زمین خورد.

پس از منتشر شدن این خبر، فدراسیون جودو به دلیل غیر قانونی بودن این کار پیگیری‌های لازم را از سوی مراجع مربوطه انجام داد تا اینکه سرانجام حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران برای روشن شدن افکار عمومی با ارسال نامه‌ای به فدراسیون جودو موضع اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران را نسبت به ساخت این باشگاه ورزشی در کلارآباد اعلام کرد.

در متن نامه رنگرز خطاب به میراسماعیلی آمده:

در پاسخ به نامه شماره ۲۵۲/۱۴۰/۵۹۷ مورخ ۰۶/‏۰۹/‏۱۴۰۰‬ باستحضار می‌رساند با استناد ماده واحده قانون اجازه با تأسیس باشگاه ورزشی و ورزشگاه توسط مردم با نظارت دولت و ماده ۱ آئین نام اجرایی آن مصوب سال ۱۳۷۰ وزارت ورزش و جوانان و تبعیت آن ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها برای کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط می‌توانند مطابق با مقررات مجوز و پروانه بهره برداری صادر نمایند.

شایان ذکراست تا کنون این اداره کل برای شخص حقیقی یا حقوقی برای احداث یا تأسیس آکادمی بین المللی جودو مجوزی صادر ننموده اما در حال حاضر متقاضی تأسیس باشگاه ورزشی جودو در کلاراباد (شهرستان عباس آباد) نسبت به ثبت درخواست از طریق سامانه MS اقدام نموده که پرونده در حال بررسی می‌باشد.

آکادمی بین المللی جودو کلاردشت به رسمیت شناخته نشد

منبع : مهر