اتفاق عجیب در لیگ یک/ نونهالان وارد زمین مسابقه شدند!

اتفاق عجیب در لیگ یک/ نونهالان وارد زمین مسابقه شدند!

خبرورزشی –

در شرایطی که از دقایقی دیگر قرار است دیدار هفته پایانی نیم فصل لیگ آزادگان در استادیوم غدیر بین دو تیم ویستاتوربین و ملوان بندرانزلی انجام شود، هیات فوتبال تهران در برنامه ریزی عجیب خود پیش از آن یک دیدار از لیگ نونهالان را در حال برگزاری است.

هفته هفدهم لیگ دسته اول امروز با انجام دیدارهایی به انجام برسد، در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها ملوان صدرنشین در تهران به مصاف ویستاتوربین خواهد رفت. این دومین دیدار است که به میزبانی ویستاتوربین در استادیوم غدیر تهران برگزار خواهد شد و این تیم در نهایت با برطرف کردن نواقصی که سازمان لیگ اعلام کرده بود، بعد از جدال با مس شهربابک، اکنون پذیرای ملوان بندرانزلی نیز است.

در اتفاقی عجیب پیش از این دیدار، هیات فوتبال تهران در استادیوم غدیر اقدام به برگزاری دیدار لیگ نونهالان کرده است تا ضمن کاهش کیفیت زمین، دو تیم برای انجام مراسم ابتدایی و گرم کردن نیز با مشکل مواجه شوند و در برگزاری بازی اختلال شکل گیرد. اتفاقی که با اعتراض هر دو تیم به ناظر سازمان لیگ نیز همراه شده و نشان از بی‌برنامگی هیات فوتبال تهران دارد که در آستانه این دیدار حساس، چنین اقدامی را صورت داده است.

منبع : خبرورزشی