اجرای آیین‌نامه اصلاح تعرفه خدمات پرستاری با فوریت پیگیری شود

اجرای آیین‌نامه اصلاح تعرفه خدمات پرستاری با فوریت پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگا اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه هیئت دولت از اقدامات وزارت نفت برای تأمین سوخت نیروگاه‌ها و نیز اقدامات انجام شده برای تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی به منظور محافظت بیشتر از سلامتی دانشجویان تشکر و قدردانی کرد.

وی به درخواست‌ها و مطالبات مکرر مردم استان لرستان در جریان سفر وی به این استان درباره سد معشوره اشاره کرد و خواستار تسریع در تعیین تکلیف و اجرای این پروژه شد.

رئیس‌جمهور در ادامه درباره تأکیدات امروز مقام معظم رهبری در مورد مطالبات پرستاران گفت: آیین‌نامه اصلاح تعرفه خدمات پرستاری تصویب و به وزارت بهداشت ابلاغ شده و با توجه به تأکید دوباره مقام معظم رهبری درباره این موضوع باید هر چه سریع‌تر اجرایی شود. همچنین موضوع فوق‌العاده خاص و تبدیل وضعیت پرستاران را نیز با فوریت پیگیری کنید.

حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به جوسازی‌های صورت گرفته درباره صادرات برخی کالاها از کشور به کشورهای همسایه اظهار کرد: با توجه به رویکرد دولت سیزدهم در همکاری با همسایگان مسائل پیش آمده با حساسیت و با در نظر گرفتن احتمال تلاش برای تخریب فضای همکاری با همسایگان پیگیری شود.

وی در ادامه با اشاره به تقدیم لایحه بودجه به مجلس شورای اسلامی خطاب به اعضای دولت گفت: باید فضای همکاری و هم‌افزایی بین بخش‌های مختلف دولت و نیز فضای هم‌افزایی در کلیت دولت درباره مباحث ملی و موضوعات مربوط به اداره کشور از جمله اجرای بودجه بیش از پیش تقویت شود.

رئیس‌جمهو از اعضای دولت خواست تا روابط عمومی‌های دستگاه‌های دولتی را به مثابه پل ارتباطی با مردم و به عنوان جایگاهی مهم برای تبیین مسائل دستگاه‌های دولتی با مردم ببینند و از نیروهایی که بالاترین سطح توانایی‌ها، سلیقه و توانمندی‌های لازم برای برقراری ارتباط با مردم را دارند در این جایگاه استفاده کنند.