اجرای ۱۲ مورد عملیات امداد و نجات در سمنان/ ۲ نفر فوت شدند

اجرای ۱۲ مورد عملیات امداد و نجات در سمنان/ ۲ نفر فوت شدند

مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی یک هفته اخیر هلال احمر استان سمنان به ۱۲ مورد حادثه امدادرسانی کرده است، ابراز داشت: از این تعداد شش مورد حوادث جاده‌ای، سه مورد برف و کولاک بوده است و خدمات حضوری، شهری و مناسبتی نیز هر کدام یک مورد را در برگرفته است.

وی ضمن بیان اینکه از ۱۹۱ حادثه‌دیده ۱۹ نفر در حوادث جاده‌ای و مابقی در موارد غیر جاده‌ای دچار آسیب شدند، افزود: در مجموع طی یک هفته گذشته پنج نفر از حوادث مختلف توسط هلال احمر استان سمنان نجات یافتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بین اینکه دو نفر نیز بر اثر تصادف رانندگی جان خود را از دست دادند، ابراز داشت: واژگونی ایسوزو کیلومتر ۵۶ محور سمنان- دامغان و واژگونی تریلی در کیلومتر ۸۲ محور دامغان- سمنان منجر به فوت دو نفر شد.

محمد خانی بابیان اینکه ۳۴ خودرو در محور فولاد محله-کیاسر و ۱۵ خودرو در محور شهمیرزاد-فولاد محله در برف و کولاک گیر افتادند، تصریح کرد: نیروهای هلال احمر به ۱۰۰ نفر در این دو محور امدادرسانی کرده و ۷۲ نفر را اسکان دادند.

وی بابیان اینکه ۵۲ تخته پتو، ۴۸ بطری آب معدنی، ۱۰۰ قرص نان و ۲۶ بسته ۷۲ ساعته بین این خودروها توزیع‌شده است، افزود: پایگاه‌های هلال احمر در همه محورهای مواصلاتی ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت‌رسانی به مردم خواهند بود چنانچه این پایگاه‌ها در دسترس نبود مردم می‌توانند با شماره ۱۱۲ نیز در مواقع اضطراری تماس بگیرند تا نیروهای امداد و نجات بتوانند خود را به محل حادثه برسانند.

منبع : مهر