احتمال خانه‌نشینی مودریچ تا پایان فصل

احتمال خانه‌نشینی مودریچ تا پایان فصل

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصدومیتی که در جریان بازی رئال مادرید برابر جیرونا در هفته سی‌و‌یکم لالیگا گریبان لوکا مودریچ را گرفت، شدیدتر از چیزی است که تصور می‌شد. ستاره کروات کهکشانی‌ها در دقیقه 63 این بازی که با شکست 4 بر 2 تیمش خاتمه یافت، به اجبار زمین بازی را ترک کرد و جای خود را به اورلین چوامنی داد.

اکنون نشریه مارکا نوشته است که مصدومیت رخ داده برای ستاره مودریچ در ناحیه عضله دو سر پای چپ، او را قطعاً از بازی برابر آلمریا و رئال سوسیه‌داد (به ترتیب شنبه و سه‌شنبه هفته پیش رو) بازخواهد داشت. این اما بدان معنا نیست که او پس از این دو بازی خواهد توانست به ترکیب کهکشانی‌ها برگردد.

زمان بازگشت مودریچ به روند مداوای وی بستگی دارد و به همین دلیل بعید نیست که او بازی فینال جام حذفی اسپانیا را هم از دست بدهد و این در حالیست که رئالی‌ها شنبه 16 اردیبهشت در این بازی باید به مصاف اوساسونا بروند. علاوه بر این، این احتمال وجود دارد که مودریچ 37 ساله به بازی رفت رئال مادرید برابر منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم نرسد که این می‌تواند یکی از بدترین اتفاقات برای تیم کارلو آنچلوتی در نبرد با غول انگلیسی باشد. بازی رفت رئال مادرید و منچسترسیتی سه‌شنبه 19 اردیبهشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/