از توقیف ۱۴۶ کیلو مواد مخدر در آزادگان تا دستگیری ۴ شرور در شرق

از توقیف ۱۴۶ کیلو مواد مخدر در آزادگان تا دستگیری ۴ شرور در شرق

به گزارش خبرنگار مهر، شهر ۱۵ میلیون نفری تهران بستر حوادث و جرایم مختلفی است. هر روز تماس‌های زیادی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران گرفته می‌شود که بسیاری از آنها عملیاتی شده و منجر به دستگیری مجرم یا مجرمانی می‌شود.

از این پس در این بسته خبری به گوشه‌ای از مأموریت‌ها، حوادث و جرایم می‌پردازیم.

سارق موتور سیکلت های مسعودیه در خاورشهر دستگیر شد

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: «تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۷ خاورشهر در حال گشت زنی در محدوده این کلانتری، یک جوان را با یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش در حال پرسه زنی مشاهده کردند و برای بررسی موضوع تغییر مسیر داده و به سمت موتورسوار حرکت کردند ولی زمانی که قصد بررسی موضوع را داشتند موتور سوار با سرعت بالا از محل متواری شد. تیم عملیاتی کلانتری طرح مهار متهم را اجرا و پس از عملیات پلیسی، موتورسیکلت متهم را متوقف و راکب ان را در یک عملیات ضربتی در حالی که موتور را رها کرده و قصد فرار به صورت پیاده را داشت دستگیر کردند.»

وی در ادامه با اشاره به اینکه در بازرسی از متهم یک عدد شاه کلید کشف شد، گفت: «در استعلام گیری از شماره انتظامی موتورسیکلت مشخص شد حدود ۳ ساعت پیش موتورسیکلت از محدوده کلانتری مسعودیه سرقت شده است. در نهایت متهم به همراه موتورسیکلت مسروقه برای بررسی بیشتر به کلانتری خاورشهر منتقل شد.»

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان با اعلام اینکه متهم دارای ۱۶ فقره سابقه سرقت است، اظهار کرد: «در تحقیقات انجام شده متهم به بزه ارتکابی معترف و پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قضائی شد.»

از توقیف ۱۴۶ کیلو مواد مخدر در آزادگان تا دستگیری ۴ شرور در شرق

توقیف ۱۴۶ کیلو مواد مخدر در بزرگراه آزادگان

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در تشریح این خبر گفت: «مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در رصدهای اطلاعاتی از حمل یک محموله مواد مخدر توسط راننده یک دستگاه کامیونت حامل بار مرکبات مطلع شدند. با تکمیل تحقیقات پلیسی، مأموران این پلیس هنگام گشت زنی‌های هدفمند خودروی کامیونت را در بزرگراه آزادگان شناسایی و به آن دستور ایست دادند و خودرو را متوقف کردند.»

وی افزود: «مأموران در بازرسی از این خودرو ۸۰ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک، ۳۱ کیلو و ۳۰ گرم هروئین و ۳۴ کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه کشف و در این رابطه یک متهم که قصد داشت این حجم سنگین مواد مخدر را با جاساز کردن در بین مرکبات به شهر تهران انتقال دهد، دستگیر کردند.»

دستگیری عامل تخریب خودروهای شهروندان

سرهنگ پیام کاویانی رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: «در اواخر هفته گذشته خبری در خصوص تخریب چند دستگاه خودرو توسط یکی از اراذل و اوباش سابقه دار در محدوده سه راه طالقانی دریافت کردیم. مأموران پایگاه سوم این پلیس بلافاصله دست به کار شده و با انجام بررسی‌ها دریافتند این فرد که دارای سوابق متعددی همچون درگیری، ایجاد رعب وحشت و.. بوده طی یک اختلاف حساب شخصی روز قبل از حادثه در محل حضور و پس از درگیری لفظی محل را ترک و در فردای همان روز دوباره اقدام به عربده کشی فحاشی و تخریب خودروهای اهالی محل کرده و بلافاصله از محل متواری می‌شود.»

وی با اشاره به اینکه مأموران با انجام اقدامات شبانه روزی مخفیگاه وی را شناسایی کردند، تصریح کرد: «با انجام هماهنگی‌های قضائی و اخذ دستور تیمی از مأموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت به مخفیگاه متهم در محدوده خیابان شریعتی اعزام و در یک اقدام ضربتی وی را مخفیگاهش دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال دادند.»

از توقیف ۱۴۶ کیلو مواد مخدر در آزادگان تا دستگیری ۴ شرور در شرق

دستگیری ۴ شرور در شرق تهران

در آخرین خبر این بسته خبری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۴ شرور در شرق تهران خبر داد و گفت: «در پی شرارت ۴ جوان و ایجاد ترافیک شدید و عربده کشی و مزاحمت برای شهروندان در حوزه کلانتری ۱۴۶ حکیمیه موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار مأموران کلانتری قرار گرفت. مأموران کلانتری پس از دریافت این اطلاعات مهم بلافاصله به محل مذکور اعزام شدند و اقدامات اولیه را آغاز کردند.»

وی افزود: «مأموران کلانتری با شلیک چند تیر هوایی و فنون رزمی هر ۴ شرور قمه کش را که به خودرو شهروندان آسیب رسانده بودند زمین گیر و دستگیر کردند. متهمان در بازجویی‌های فنی صراحتاً به تخریب خودرو شهروندان و شرارت با سلاح سرد در خیابان اعتراف کردند.»

منبع : مهر