استاد سعید صفری بهترین مربی هنرهای رزمی ایران + بیوگرافی و عکس

استاد سعید صفری بهترین مربی هنرهای رزمی ایران + بیوگرافی و عکس

استاد سعید صفری بهترین مربی هنرهای رزمی ایران و جزو معروف ترین رزمی کاران در دنیا ، ورزشکار و مربی حرفه ای (mma) هنرهای رزمی ترکیبی با اصالت کورد ساکن استان تهران می باشند . سعید صفری قهرمان ملی پوش و عضو سابق تیم ملی ووشو و بوکس ایران دارای کاپ تکنیک بوکس و سازنده چندین قهرمان جهان و آسیا در رشته های ووشو، بوکس و رزمی میباشد که بسیار در رشته ام ام ای در ایران فعال بوده و جزء فنی ترین مربیان و بازیکنان ورزش های رزمی در ایران میباشند.

زندگی نامه

سعید صفری متولد استان کردستان با اصالت کورد ساکن استان تهران متولد تیرماه و با قد ۱۷۸ میباشد.

ایشان ورزش خود را از سن ۴ سالگی با ورزش ژیمناستیک شروع کرد و از سن ۷ سالگی زمانی که به ورزش های رزمی علاقمند بود به دلیل علاقه شدید خود به بروس لی به شهر تهران و استان های اطراف سفر کرد که بتواند با بنیانگذاران و اساتید جیت کان دو بروس لی در ارتباط باشد و تمرین کند که در ورزشهای رزمی یک مربی و بازیکن کامل شود ایشان با بسیاری از بنیانگذارن و اساتید رزمی ایران از جمله مربیهای تیم های ملی ووشو، بوکس، موی تای، جوجیتسو تمرین کرده و از لحاظ فنی مورد تایید اکثر بنیانگذاران و اساتید فنی و مربی های ملی میباشد و جز اساتید باهوش و خوش تکنیک رزمی ایران محسوب میشود و همچنین در سبک های مختلف نزد اساتید جیت کان دو بروس لی، وینگ چون، کونگ فو، موی تای، بوکس، پارکور، بریک دنس، ژیمناستیک آموزش دیده و سابقه حرفه ای در ورزش دارد.

ایشان از زمان کودکی تا به حال بسیار علاقمند به ورزش های مختلف هست و در حال حاضر دارای مدرک تحصیلی لیسانس تربیت بدنی و دانشجو رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی میباشد. براساس گفته استاید رزمی بزرگ دنیا و بنیانگذاران UFC و MMA بروس لی پدر هنرهای رزمی ترکیبی میباشد و سبک بروس لی شروع ام ام ای در جهان بوده است که خوشبختانه استاد سعید صفری از اساتید و تکنیسن های حرفه ای جیت کان دو بروس لی در ام ام ای میباشد و جز کامل ترین و فنی ترین مربیان و نفرات برتر ترینرهای رزمی در ایران میباشد.

سیفو سعید صفری مربی کلاس A هنرهای رزمی در ایران میباشد که دارای مربیگری های فدراسیونی و رسمی : بوکس ، جیت کان دو بروس لی ، وینگ چون ، ووشو ، موی تای ، آمادگی جسمانی و مربیگری top class mma هنرهای رزمی ترکیبی در ایران میباشد.
استاد سعید صفری جز معروف ترین رزمی کارها و بهترین استاد و مربی هنرهای رزمی ، ام ام ای MMA ، بوکس ، ووشو و کیک بوکسینگ در ایران محسوب میشود که تا به حال تعداد زیادی قهرمان در رشته های مختلف رزمی ساخته است.
استاد سعید صفری مشهورترین و قوی ترین رزمی کار در ایران شناخته میشود که توان فنی بالایی در مبارزات دارد و از لحاظ تکنیک کامل ترین مربی و رزمی کار ایران محسوب میشود که طرفدارن زیادی در ایران دارد که به استاد سعید صفری لقب شاه هنرهای رزمی ایران را داده اند.
( THE KING OF IRANIAN MARTIAL ARTS )
استاد سعید صفری در هنرهای رزمی ایران رزمه درخشان و ملی دارد که جایگاه ورزشی آن در ایران و جهان همچون یه شاهزاده دنیای رزمی است و نقش اول معروفیت را در میان اساتید و مربیان هنرهای رزمی دارد و به آن مرد شماره یک هنرهای رزمی نیز گفته میشود.
( KING OF PERSIAN FIGHT )
لقب استاد سعید صفری در هنرهای رزمی

سعید صفری

فهرست کامل عناوین

قهرمان ووشو کشور و عضو سابق تیم ملی ووشو ایران جز فنی ترین و باهوش ترین بازیکنان ملی ایران و دعوت به اعزام در مسابقات جهانی و همچنین دعوت به قرارداد با لیگ حرفه ای ووشو چین

سه دوره قهرمان بوکس کشور و عضو سابق تیم ملی بوکس ایران، دارای کاپ تکنیک بوکس ایران

سابقه حضور در تورنومنت های جهانی ورزشی

جزء بهترین و فنی ترین مربی ها از لحاظ تکنیک و ۴ نفر برتر ترینرهای رزمی و بوکس ایران (میت گیری)

سازنده چندین قهرمان ملی در سبک های کیک بوکسینگ ، ووشو و رزمی در سطح جهانی و آسیایی

مربی خصوصی تعدادی از بازیگران و خوانندگان و افراد سرشناس ایران

مربیان ام ام ای MMA با تبار ایرانی

سعید صفری تنها مربی ایرانی حرفه ای ام ام ای (mma) هنرهای رزمی ترکیبی با اصالت کورد ساکن استان تهران میباشد. استاد سعید صفری جز اولین اساتید و مربیان کامل ام ام ای mma در ایران هستند که رزمه کاملا درخشان و حرفه ای در دنیای ورزش دارند.

تیم حرفه ای استاد سعید صفری
( KING FIGHT TEAM )
در دنیای ورزش که به اسم تیم شاه هنرهای رزمی یا شاه مبارزه معروف است که تشکیل شده از اساتید و قهرمانان حرفه ای ورزش های رزمی میباشد و این تیم با لیدری و بنیانگذاری استاد سعید صفری از سال ۱۳۹۱ تشکیل شده و به گفته ایشان این تیم از سال ۱۴۰۰ اعضای ثابت دیگر ندارد و هر کسی که نزد ایشان فعالیت کند جز اعضای آن تیم ورزشی محسوب میشود.