استعفای دوباره دبیر تنیس روی میز به خاطر اساسنامه

استعفای دوباره دبیر تنیس روی میز به خاطر اساسنامه

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان حسنی که طی سه سال گذشته مسئولیت دبیری فدراسیون تنیس روی میز را بر عهده داشته است تصمیم به استعفا گرفته و همین مسئله ریاست این فدراسیون را وادار به اعمال تغییرات اجباری در ترکیب هیات رئیسه خود کرده است.

کناره گیری حسنی از دبیری فدراسیون تنیس روی میز به خاطر اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی و عدم تطابق شرایط وی با فاکتورهای مورد تاکید در این اساسنامه برای بر عهده داشتن پست دبیرکلی انجام شده است. اصلا همین مسئله باعث شد مردادماه سال گذشته و بلافاصله پس از ابلاغ اساسنامه جدید فدارسیون های ورزشی توسط مسعود سلطانی فر وزیر وقت ورزش، پیمان حسنی پس از دو سال همکای با فدراسیون تنیس روی میز به عنوان دبیر تصمیم به استعفا بگیرد.

البته آن زمان برخی رایزنی های انجام شده با مهدی علی نژاد معاون وقت وزارت ورزش در حوزه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای منجر به بازگشت پیمان حسنی و ادامه همکاری او با فدراسیون تنیس روی میز شد اما بعد از گذشت حدود یک سال و عدم تغییر برخی شرایط، وی مجدد تصمیم به پایان دادن به همکاری خود با فدراسیون به عنوان دبیر شده است.

اینبار اما مسئله جدی تر از سال گذشته است چراکه به نظر می رسد راهی برای بازگشت این عضو قدیمی و همیشه فعال خانواده تنیس روی میز به ساختار فدراسیون نیست و به همین دلیل مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون بررسی گزینه های موردنظر برای انتخاب جایگزین وی را آغاز کرده است. قرار است طی همین چند روز آینده دبیرکل جدید فدراسیون تنیس روی میز معرفی شود.

حسنی در شرایطی بعد از سه سال همکاری مستمر با فدراسیون تنیس روی میز به عنوان دبیرکل تصمیم به کناره گیری گرفته است که طی سال گذشته همواره با این مجموعه در پست های مختلف همکاری نزدیک و مستمری داشته است. وی از پیشکسوتان تنیس روی میز به حساب می آید که مسئولیت برگزاری لیگ، کمیته مربیان، ریاست هیات خوزستان و هدایت تیم امید را در کارنامه دارد و چند دوره هم با پتروشیمی قهرمان لیگ برتر شده است.

منبع : مهر