اشتباهات داوری در لیگ برتر فوتبال کاهش یابد/ محرومیت ۲ بازیکن

اشتباهات داوری در لیگ برتر فوتبال کاهش یابد/ محرومیت ۲ بازیکن

به گزارش خبرنگار مهر، آرتا منهاجی عصر یکشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مس کرمان برابر میزبانش نساجی مازندران در جمع خبرنگاران گفت: همه ما فوتبالی‌ها دغدغه‌های داوری داریم و با آن مواجه بودیم مطمئن هستم آقایان سیف‌الله‌پور و مطهری به‌عنوان سرمربی نساجی به‌دنبال این هستند بازی با سلامت و کمترین ضریب اشتباه داوری جلو برود.

مربی تیم مس کرمان درباره فغانی و گروه‌شان، گفت: این گروه بسیار باتجربه هستند و بسیار خوشحالیم که شاهد داوری آنها خواهیم بود.

وی ادامه داد: انتخاب آقای فغانی و تیم داوری او تا حدود زیادی دغدغه‌های هر دوطرف را برطرف می‌کند، ما هم شاهد بودیم داوری مشکلاتی را برای برخی تیم‌ها داشت.

مربی تیم مس کرمان ادامه داد: نگرانی‌های خودمان را داریم و فکر می‌کنیم با انتخاب تیم داوری فغانی تا حد زیادی امنیت خاطر را برای هر دو تیم با این انتخاب برقرار کردند و خوشحال هستیم.

منهاجی با بیان اینکه هم مس و نساجی دارای نقطه اشتراک زیادی هستند، اضافه کرد: ما سال گذشته در جام حذفی با تیم نساجی بازی کردیم، و چهار بازی گذشته این تیم در لیگ را نیز بررسی کردیم که فکر می‌کنیم دو تیم بعد از چهار بازی شناخت کافی نسبت به هم دارند.

وی گفت: به خاطر نوع بازی دو تیم، دو مربی جوان و آینده‌دار و فضای فوق‌العاده استادیوم قطعاً بازی خوبی را پیش‌رو داریم و شاهد لحظه‌های زیبایی خواهیم بود.

دو بازیکن محروم داریم

مربی تیم مس کرمان با بیان اینکه در بازی با نساجی محروم نداریم، افزود: درباره مصدوم متأسفانه از ابتدای فصل دو بازیکن را از دست دادیم و اخیراً در گروه‌مان یکی از بازیکنان کسالتی داشت و همراه با تیم به مازندران سفر نکرد.

منهاجی، از حضور تماشاگران تیم نساجی در بازی فردا برابر مس ابراز خوشحالی کرد و گفت: امیدواریم تماشاچی‌ها حضور داشته باشند و شرایط حضور بانوان در ورزشگاه فراهم شود و حرارت فوتبال از طریق تماشاچیان حس شود.

جوان گرایی تبعات دارد

مربی تیم مس کرمان تصریح کرد: باتوجه به فلسفه‌ای که سرمربی و باشگاه دارد، انتخاب ما در گزینش بازیکنان پای‌بندی به محصول باشگاه و بازیکنانی که در لیگ یک زحمت کشیدند، است.

منهاجی افزود: در دو بازی گذشته با استقلال در ترکیب اولیه ۸ بازیکن، مقابل گل گهر ۹ بازیکن دقیقاً بازیکنان سال گذشته و از بین آنان ۷ نفر از آکادمی باشگاه بودند.

وی افزود: استفاده از جوانان شرایط خاص را دارد گاهی شرایط سخت می‌شود اما باتوجه به امید به آینده این هزینه را سرمربی تقبل کردند تا شاهد رشدشان باشیم هرچند شاید تبعاتی برای سرمربی داشته باشد.

به گزارش مهر، دیدار تیم‌های مس کرمان ونساجی مازندران درچارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹ دوشنبه ۱۴ شهریور در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر برگزار می‌شود.

تا پایان هفته چهارم این رقابت‌ها تیم مس کرمان با کسب ۴ امتیاز در رده نهم و نساجی مازندران هم با کسب ۳ امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این رقابت‌ها قرار دارند.

منبع : مهر