اصفهان آمادگی میزبانی مسابقات بین المللی فوتبال را دارد

اصفهان آمادگی میزبانی مسابقات بین المللی فوتبال را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا ساکت شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری دیدار نهایی لیگ پیشکسوتان استان اصفهان اظهار داشت: همت و تلاش هیئت فوتبال استان اصفهان در راستای توجه به پیشکسوتانی است که این روزها به عنوان ستاره‌های ماندگار تمامی باشگاه‌ها هستند و در کنار آن رسالت اجتماعی و فرهنگی باشگاه‌ها در حوزه پیشکسوتان و انجام دقت‌نظر و حمایت‌های لازم منجر به تبدیل این شرایط به یک رویداد شد.

وی افزود: حضور امروز پیشکسوتان بسیار ارزشمند بود چراکه پس از ماه‌ها یا حتی سال‌ها یکدیگر را دیدند و این مسابقات زمینه‌ای برای نزدیکی و تحرک چهره‌های ارزشمند بود، اهمیت و هویت دادن به پیشکسوتان و همچنین احترام به این چهره‌های فرهیخته که هر کدام قهرمانان بزرگ زمانشان بوده‌اند مهم است، در آن زمان رسانه‌ها به این گستردگی فعال نبودند و افتخارات این بزرگان ثبت و پخش نشده است، حرکت هیئت فوتبال استان اصفهان باعث شد که نام و یاد این چهره‌ها زنده شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: امید داریم این حرکت در سال‌های آتی هم ادامه پیدا کند، اما تاکید من بر این است که تیم‌ها به سمتی بروند که صرفاً پیشکسوتان استان اصفهان را در مجموعه خود داشته باشند چرا که پیشکسوتان فوتبال این استان به حدی غنی هست که نیازی نیست از استان‌های دیگر پیشکسوتان را به مسابقات استانی بیاوریم.

تجهیزات ورزشگاه تختی مهیا بود

وی در خصوص غیبت تیم ون پارس نقش جهان در این بازی تصریح کرد: جزئیات حضور نیافتن تیم ون‌پارس را اطلاع ندارم. حتماً هیئت فوتبال موضوع را بررسی خواهد کرد، اما هیچ دلیلی برای حضور نیافتن آنان موجب نمی‌شود که به بیشتر از صد مرد مو سفیدی که امروز اینجا هستند بی‌احترامی کنیم ضمن اینکه تجهیزات ورزشگاه نیز برای این بازی مهیا بود.

ساکت در خصوص وضعیت نیمکت تیم فوتبال سپاهان خاطر نشان کرد: سبک و روش باشگاه سپاهان این نیست که موارد داخلی خود را پیش از قطعی‌شدن اعلام کند؛ هر زمان تصمیمات قطعی شد حتماً در خصوص دستیاران قبلی و آتی محرم نویدکیا هرچه زودتر از طریق روابط‌عمومی باشگاه اعلام خواهد شد.

فدراسیون در زمان گرفتن میزبانی درگیر مسائل خودش بود

وی با اشاره به میزبانی عربستان از لیگ قهرمانان آسیا گفت: متأسفانه فدراسیون فوتبال نتوانست میزبانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد، علی‌رغم نامه‌نگاری‌هایی که از حدود یک‌ماه پیش انجام دادیم و پیشنهاد کردیم میزبانی دو گروه در اصفهان، دو گروه در خوزستان و یک گروه را در تهران یا مشهد با محوریت فدراسیون برعهده بگیریم، اما فدراسیون در آن برهه درگیر مسائل و مشکلات داخلی خودش بود و این فرصت برایمان از دست رفت.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص کمک‌های این باشگاه برای گرفتن بازی‌های بین المللی در اصفهان تاکید کرد: این باشگاه و هیئت فوتبال استان تجربه میزبانی‌های بین‌المللی را دارد و با ورزشگاه مجهز و کاملی که داریم می‌توانیم هر زمان فوتبال ملی تمایل داشت در نقش‌جهان بازی‌هایش را برگزار کند با کمال میل در خدمت تیم‌ملی و اعضای کادر فنی فوتبال ایران هستیم و هر حمایتی را از تیم‌ملی فوتبال کشورمان انجام می‌دهیم.

منبع : مهر