اطفاء حریق تعمیرگاه خودرو در جاده مخصوص

اطفاء حریق تعمیرگاه خودرو در جاده مخصوص

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی با تشریح جزئیات حادثه آتش‌سوزی در یک تعمیرگاه خودرویی واقع در مسیر شرق به غرب جاده مخصوص گفت: ساعت ۱۱:۵۰ ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک تعمیرگاه خودرویی در جاده مخصوص، مسیر شرق به غرب، بعد از جاده کوهک به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و بلافاصله چهار ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران خاطرنشان کرد: محل آتش‌سوزی یک تعمیرگاه بزرگ متعلق به یکی از شرکت‌های خودروسازی بود که در آن تعدادی اتوبوس نگهداری می‌شد که اغلب این اتوبوس‌ها اسقاطی و ضایعاتی بودند.

وی اظهار کرد: در قسمتی که کارگران مشغول برش بدنه این اتوبوس‌ها بودند، احتمالاً به دلیل بی‌احتیاطی آتش‌سوزی رخ داد و به علت وزش باد، آتش به چند خودروی دیگر نیز سرایت کرد.

ملکی عنوان کرد: زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند، عوامل آتش‌نشانی این تعمیرگاه در محل حضور داشتند و مشغول عملیات بودند و در ادامه آتش‌نشانان نیز کار خود را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران با بیان اینکه حدود ۱۴ دستگاه خودرو دچار آتش‌سوزی شد که اغلب آن‌ها ضایعاتی و اسقاط بودند، گفت: این حادثه هیچ‌گونه مصدومیت و تلفاتی در پی نداشته است و خیلی زود آتش تحت کنترل درآمد و خاموش شد.

منبع : مهر