اظهارات رئیس فدراسیون هندبال بعد از پیروزی مقابل عربستان

اظهارات رئیس فدراسیون هندبال بعد از پیروزی مقابل عربستان

به گزارش خبرنگار مهر، بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی رقابت‌های جهانی از روز سه شنبه شب ۲۸ دی ماه با حضور ۱۶ تیم در قالب چهار گروه در شهر دمام عربستان آغاز شده است. ایران در مرحله گروهی این رویداد در گروه دوم با تیم‌های عربستان، استرالیا و هند همگروه بود و توانست با کسب سه برد و شش امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله دوم شود.

تیم ایران با نتیجه ۳۲ بر ۱۰ برابر استرالیا پیروز شد. سپس در مقابل هند با نتیجه ۴۲ بر ۲۹ پیروز گردید. هندبالیست های کشورمان پنجشنبه شب ۳۰ دی ماه هم در آخرین مسابقه مرحله گروهی برابر تیم عربستان میزبان این رقابت ها قرار گرفتند و توانستند با نمایش یک بازی زیبا با نتیجه ۲۴ بر ۲۰ به برتری رسیده و به عنوان صدرنشین راهی دور دوم شوند.

علیرضا پاکدل پس از کسب پیروزی ملی‌پوشان هندبال مقابل عربستان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که بازیکنان در نیمه دوم توانستند به بازی بازگردند و دل مردم عزیز کشورمان را شاد کنند. شاید بهترین خوشحالی ما این است که دل مردم ایران شاد شد. بزرگترین پاداش برای ما و بازیکنان همین موضوع بود.

وی ادامه داد: بین دو نیمه هم به بازیکنان گفتم که ۸۰ میلیون ایرانی امشب منتظر پیروزی شما هستند و خوشحالم که به مدد حضرت فاطمه زهرا (س) امشب دل مردم ایران شاد شد. مردم دعا کنند تا در سه فینال پیش رو هم بتوایم نتایج خوبی کسب کنیم. هنوز اول راه هستیم و اتفاق خاصی رخ نداده است.

رئیس فدراسیون هندبال خاطر نشان کرد: کار سختی در پیش داریم و باید با تیم‌های کویت، عراق و بحرین روبرو شویم. انشالله با دعای خیر مردم اتفاق خوبی برای هندبال کشورمان رخ دهد. از مردم خوب ایران هم تشکر می‌کنم که امشب با دعای خیر خود کنار ملی‌پوشان بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی رقابت‌های جهانی (لهستان – سوئد از ۲۸ دی الی ۱۱ بهمن ماه) به میزبانی دمام عربستان برگزار می‌شود و ۵ تیم جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب خواهند کرد.

منبع : مهر