اظهارات مربی و بازیکن ایرانی پورتو و مطرح شدن نام طارمی

اظهارات مربی و بازیکن ایرانی پورتو و مطرح شدن نام طارمی

به گزارش خبرنگار مهر، سمیرا ایمانی که به عنوان مربی به تیم والیبال باشگاه پورتو پرتغال اضافه شده است، در گفتگو با کانال پورتو گفت: از حضور در پورتو خوشحالم چون پورتو در اروپا و جهان یک باشگاه حرفه‌ای است.

ایمانی ادامه داد: از وقتی مهدی طارمی به تیم پورتو (فوتبال) آمد این تیم بین مردم ایران معروف است. خیلی از مردم این بازیکن را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به سرمربی تیم والیبال بانوان پورتو تصریح کرد: «کارلوس» مربی خوبی است. او بازیکن خوبی هم بود و حرفه‌ای است. از همکاری با او خوشحالم.

مربی ایرانی تیم والیبال پورتو تاکید کرد: آمده‌ام تا به این تیم کمک کنم. نخستین مربی زن ایرانی هستم که در والیبال اروپا کار می‌کنم و مسئولیتم سنگین است.

همچنین زهرا مغانی بازیکن جوان ایران که به تیم پورتو پیوسته است، گفت: از بودن در پورتو خوشحال و هیجان زده هستم. پورتو یک شانس بزرگ برای من است.

وی افزود: پورتو یک باشگاه حرفه‌ای و موفق است و یک تجربه خوب برایم خواهد بود.

این بازیکن ایرانی تصریح کرد: پاسور در والیبال یک پست حساس است و این موضوع کمی نگرانم کرده است اما شرایط مناسب است. هرگز تسلیم نمی‌شوم.

مغانی گفت: پورتو شهر بزرگ و زیبایی است و امیدوارم بتوانم همه جای این شهر را ببینم. پورتو یک باشگاه برنده است و قول می‌دهم بهترین عملکردم را داشته باشم.

منبع : مهر