اظهارات پاستورلو در خصوص آینده حرفه‌ای آرتور و برناردسکی

اظهارات پاستورلو در خصوص آینده حرفه‌ای آرتور و برناردسکی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرتور ملو که تابستان ۲۰۲۰ در جریان معاوضه با میرالم پیانیچ از بارسلونا به یوونتوس پیوست، ممکن است در پنجره زمستانی پیش‌رو از جمع راه‌راه‌پوشان تورین جدا شود. این هافبک برزیلی این فصل تنها در هشت بازی (256 دقیقه از 720 دقیقه ممکن) زیرنظر ماسیمیلیانو آلگری بازی کرده است.

فدریکو پاستورلو مدیر برنامه‌های هافبک 25 ساله یووه در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «توتو اسپورت» گفت: آرتور به خواسته مائوریتزیو ساری جذب شد و ویژگی‌های او مناسب فوتبال مدنظر آلگری نیست. این جای تأسف دارد که بازیکنی همچون ملو نیمکت‌نشین است. تیته سرمربی تیم ملی برزیل گفته است که آرتور در تیم ملی این کشور جا دارد اما باید در تیم باشگاهی‌اش بازی کند. ما برای نقل‌وانتقالات زمستانی هیچ چیز را رد نمی‌کنیم اما ممکن است آرتور در ایتالیا بماند یا راهی انگلیس شود.

وی همچنین در خصوص آینده حرفه‌ای دیگر بازیکنش که قراردادش با یوونتوس در پایان فصل جاری منقضی می‌شود، اظهار داشت: همیشه رابطه خاصی با برناردسکی داشته‌ام. او شخصیت و روح فوق‌العاده‌ای دارد. فدریکو یک حرفه‌ای تمام عیار است و مانند لوکاکو و رونالدو عادات غذایی خاصی دارد.

مدیر برنامه‌های هافبک ایتالیایی بانوی پیر در تکمیل صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: فدریکو شدیداً می‌خواست از فیورنتینا به یوونتوس بپیوندد (در سال 2017 این اتفاق افتاد)، بنابراین نمی‌توانیم ماندن او در یووه را رد کنیم اما در حال حاضر تماسی از سوی باشگاه مبنی بر تمدید قرارداد با ما گرفته نشده است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم