اظهارنظر بازیکنان تیم هندبال نوجوانان دختر ایران پیش از حضور در مسابقات جهانی

اظهارنظر بازیکنان تیم هندبال نوجوانان دختر ایران پیش از حضور در مسابقات جهانی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی دختران نوجوان جهان از 8 تا 19 مرداد با حضور 32 تیم به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار خواهد شد و تیم ایران پس از کسب عنوان قهرمانی قاره آسیا، جواز حضور در این رویداد را کسب کرده است. هندبالیست‌های ایران در این مسابقات با تیم‌های ازبکستان، سنگال و مقدونیه شمالی همگروه هستند.

بدوی: امیدواریم نتیجه زحمات‌مان را بگیریم
آسمان بدوی بازیکن ۱۵ ساله تیم هندبال نوجوانان ایران به‌عنوان یکی از کم‌سن‌ترین بازیکنان این تیم پیش از آغاز این رقابت‌ها در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: ما در حالی در مسابقات قهرمانی آسیا روی سکوی نخست ایستادیم که همه تیم‌ها در سطح بالایی بودند و بسیار مسلط و آماده آمده بودند تا نتیجه بگیرند. ما با قهرمانی در قزاقستان جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کردیم.

وی افزود: مسابقات جهانی مسابقات سختی است و ما برای شرکت در این میدان اردوهای پرفشار و سنگینی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بتوانیم نتیجه زحمات خود را بگیریم.

غضنفری: برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کنیم
سعیده غضنفری بازیکن ۱۷ ساله تیم نوجوانان نیز گفت: متأسفانه به دلیل آسیب‌دیدگی نتوانستم در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر شوم، اما در حال حاضر شرایط خوبی دارم و در تمامی تمرینات برای شرکت در رقابت‌های جهانی حاضر شدم و آماده هستم تا به بچه‌های تیم در این مسیر کمک کنم.

وی در مورد سطح رقبا و پیش‌بینی نتایج تیم نوجوانان گفت: ما فیلم مسابقات رقبای خود را دیدیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین نتیجه ممکن را برابر آنها بگیریم.

غضنفری خاطر نشان کرد: تمرینات فشرده‌ای را پشت سر گذاشتیم و در نهایت امروز یک تیم یکدست و خوب داریم. اگر شرایط خوب باشد، قطعاً در مسابقات روزهای آینده بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذاریم.

چراغی: از ازبکستان شناخت خوبی داریم
شقایق چراغی دیگر بازیکن تیم هندبال نوجوانان دختر کشورمان اظهار داشت: حضور ما بعد از چندین سال وقفه در مسابقات قهرمانی آسیا بسیار خوب و همراه با قهرمانی، تجربه‌ای عالی بود. امیدوارم بتوانیم در میدان جهانی هم همین عملکرد خوب را داشته باشیم و بهترین نتیجه را بگیریم.

وی در مورد تیم‌های همگروه ایران هم عنوان کرد: ما از تیم ازبکستان به واسطه بازی در مسابقات قهرمانی آسیا شناخت داریم. در مسابقات آسیایی قزاقستان این تیم را با 9 اختلاف بردیم و با همین شناختی که داریم، امیدوارم بتوانیم نتیجه بهتری در دیدارهای جهانی برابر این تیم بگیریم.

چراغی ادامه داد: ما نسبت به دو تیم دیگر که یکی میزبان مسابقات است هم شناخت داریم و فیلم بازی‌های آنها را دیدیم. این فیلم برای مسابقات قبلی آنها بوده و باید ببینیم در این مدت و برای حضور در این رقابت‌ها چقدر آماده هستند. قطعاً همه تیم‌ها با آمادگی کامل و برای کسب نتیجه آمدند.

وی در پایان گفت: ما اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم و به آن سطحی که می‌خواستیم، رسیدیم. قطعاً با همدلی می‌توانیم نتیجه خوبی در این رویداد بگیریم.

 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم