اعتبار براب مرمت موزه مردم‌شناسی خلیج‌فارس اختصاص می یابد

اعتبار براب مرمت موزه مردم‌شناسی خلیج‌فارس اختصاص می یابد

به گزارش خبرنگار مهر، جواد واحدی عصر پنج‌شنبه در بازدید از موزه مردم‌شناسی خلیج‌فارس ضمن بیان این مطلب افزود: موزه مردم‌شناسی خلیج‌فارس نیاز به نوسازی و همچنین گسترش زیرساختی دارد که اعتباری از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای این منظور اختصاص می‌یابد.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همچنین دربازید از معبد هندوهای بندرعباس گفت: با توجه به اینکه بازارچه صنایع‌دستی معبد هندوها در سال 1398 در آتش‌سوزی آسیب دید، مقرر شد اعتباری برای بازارچه صنایع‌دستی اختصاص دهیم.

واحدی ادامه داد: همچنین پیگیر برقراری ارتباط با سفارت هندوستان هستیم که بتوانیم به‌صورت مشترک بازارچه صنایع‌دستی هندی و بومی منطقه داشته باشیم.

او افزود: این امر می‌تواند برای جذب مشتری و هم برند سازی صنایع‌دستی شود و ما بتوانیم صنایع‌دستی کشورمان را با کشور هند تبادل کنیم.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تأکید کرد: این پیشنهاد را قطعاً به سفیر و مقامات هند خواهیم داد و انشا الله این موضوع از طریق وزارت خارجه انجام می‌شود که باعث رونق صنایع‌دستی می‌شود.

منبع : مهر