اعتراض ستاره‌های چلسی و رئال مادرید به دردسرهای تشابه اسمی با بازیکن خلافکار منچسترسیتی !

اعتراض ستاره‌های چلسی و رئال مادرید به دردسرهای تشابه اسمی با بازیکن خلافکار منچسترسیتی !

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اشتباه گرفته شدن با یک خلافکار حتی اگر اشتباهی فاحش باشد، برای هیچکس خوشایند نیست و این دردسری بوده که از چند هفته پیش گریبان دو بازیکن تیم‌های رئال مادرید و چلسی را گرفته است.

این بازیکنان ادوارد مندی سنگربان تیم چلسی و فرلان مندی دفاع چپ رئال مادرید هستند که تشابه نام خانوادگی‌شان با بنیامین مندی بازیکن فرانسوی منچسترسیتی برای آنها به یک معضل تبدیل شده است.

بنامین مندی اخیراً به دلیل متهم شدن به یک فقره تجاوز و چهار مورد تعرض جنسی، پشت میله‌های زندان افتاده و باشگاه منچسترسیتی هم قرارداد او را تعلیق کرده است.

از آن زمان تا به امروز اما بسیاری از رسانه‌ها در معرفی این بازیکن دچار اشتباه شده‌اند و به جای او به بازیکنان رئال مادرید و چلسی اشاره کرده‌اند. در این میان برخی در ارتکاب اشتباه پا را فراتر گذاشته‌اند و به اشتباه تصاویر دروازه‌‌بان چلسی و مدافع رئال مادرید را برای اشاره به خبر دستگیری و حبس هافبک منچسترسیتی منتشر کرده‌اند. نگرانی از تداوم این وضعیت و خدشه‌دارتر شدن وجهه‌شان سبب شده است که آنها نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند.

 

در همین راستا ادوارد مندی سنگربان تیم فوتبال چلسی در صفحه شخصی خود نوشته است: «باعث تأسف است که در سال 2021، در فرانسه هم مانند انگلیس، برخی سیاه‌پوستان نام‌ها و چهره‌هایی متمایز ندارند. این اشتباهات گرافیکی داستان شده‌اند، اما به نوبه خودشان نوبر هستند. فکر نمی‌کنم که تشخیص این دو چهره کار خیلی سختی باشد، به خصوص وقتی که آنها پیراهن‌های دو تیم متفاوت را به تن دارند».

فرلان مندی هم که انگار حرف دلش را از زبان سنگربان چلسی شنیده بود، خیلی زود به پست او واکنش نشان داد و نوشت: «ممنوم ادوارد مندی! ما در سال 2021 زندگی می‌کنیم! لطفاً دیگر بس کنید. شاید زمان ببرد، اما در نهایت شما باید برای ما احترام قائل شوید، چه دوست داشته باشید و چه دوست نداشته باشید».

انتهای پیام/

منبع : تسنیم