اعزام ملی‌پوشان تنیس روی میز به مسابقات قطر بدون سرمربی!

اعزام ملی‌پوشان تنیس روی میز به مسابقات قطر بدون سرمربی!

به گزارش خبرنگار مهر، روزهای پایانی سال جاری برای پینگ پنگ بازان ایران در قطر و حضور در مسابقات بین المللی این کشور سپری خواهد شد. نوشاد و نیما عالمیان همراه با امیرحسین هدایی و امین احمدیان بازیکنانی هستند که از طرف فدراسیون به قطر اعزام می شوند تا در رقابت های کانتندر این کشور شرکت کنند.

این مسابقات طی روزهای ۲۷ اسفندماه تا ۴ فروردین ماه برگزار می شود.

بلافاصله بعد از رقابت های کانتندر، مسابقات استارکانتندر طی روزهای ۵ تا ۱۱ فروردین ماه برگزار می شود. برادران عالمیان به دلیل لزوم سفر به فرانسه و پیگیری دیدارهای خود در این کشور قادر به شرکت در مسابقات استارکانتندر نیستند اما امیرحسین هدایی و امین احمدیان در این رویداد هم حاضر خواهند شد.

در هر صورت اینکه حضور پینگ پنگ بازان ایران در مسابقات قطر بدون همراهی سرمربی تیم ملی یا مربی دیگری انجام می شود.

پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز در مورد دلیل این موضوع به خبرنگار مهر گفت: اعزام بازیکنان به قطر به عنوان اعزام تیم ملی انجام نمی شود. ثبت نام این بازیکنان پیش از برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی و بر اساس رنکینگ جهانی انجام شد. بنابراین تیم اعزامی، تیم ملی به حساب نمی آید که سرمربی تیم ملی را کنار آنها قرار دهیم.

وی تصریح کرد: جدای از این مسئله قرار نیست اعزام بازیکنان به هر رویدادی با همراهی یک مربی انجام شود.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز تاکید کرد: حضور در مسابقات قطر با هزینه فدراسیون انجام می شود اما الزام حضور مربی در کنار بازیکنان برای مسابقات رسمی است. برای رقابت های آزاد الزامی به این کار نداریم.

منبع : مهر