اعضای کمیته فنی ووشو معرفی شدند/غیبت معنادار اوجاقی

اعضای کمیته فنی ووشو معرفی شدند/غیبت معنادار اوجاقی

به گزارش خبرنگار مهر، طی روزهای گذشته اخبار متعددی از حواشی جلسه هیأت رئیسه فدراسیون ووشو منتشر شد که در پی آن کاوه احمدی و حسین اوجاقی از عضویت در هیأت رئیسه استعفا دادند؛ استعفایی که با واکنش رئیس فدراسیون مواجه بود.

پس از آن عنوان شد که اوجاقی مشغله کاری داشته و با وجود استعفا و اینکه هنوز مورد پذیرش قرار نگرفته است، همچنان در کنار ووشو خواهد ماند و از ظرفیت وی بهره خواهیم برد.

اما فدراسیون ووشو امروز اسامی اعضای جدید کمیته فنی را اعلام کرد. در میان تعجب نام حسین اوجاقی در میان اعضای کمیته فنی دیده نمی‌شود. این بدان معناست که اوجاقی در شرایط فعلی قصد همکاری با فدراسیونی که سال‌ها برای آن افتخار کسب کرده و چندین دوره نیز سرمربی تیم ملی بوده را ندارد. اینکه اختلاف بین صدیقی و اوجاقی از کجا شروع شده و در چه شرایطی است مشخص نیست، ولی آنقدر این اختلاف زیاد هست که وی حاضر به همکاری نشده است.

بعد از غیبت اوجاقی، باید به غیبت رامین موحدنیا نیز اشاره کرد؛ مرد فنی ووشو زنجان که زحمات زیادی برای این رشته کشیده، ولی مشخص نیست که چرا فدراسیون برای عضویت در کمیته فنی از وی دعوت به همکاری نکرده است.

بر اساس اعلام فدراسیون ووشو و با حکم امیر صدیقی، مهرداد شیرازی برای یک سال دیگر به عنوان رئیس کمیته فنی، زهرا ناطقی، علیرضا بهرمن، مجید ملکی، علی جهانگیری ‎زاده، امین دهقان، مهدی خلیلی، توحید اسدیان، حسین حضرتی، امیر اوجاقی، فرشاد عربی، محبوبه کریمی، مهدی خانی، سلطانمراد یوسفی، سعید حیدری، میترا عباسی و سامعه صالحی‌زاده نیز به عنوان عضو این کمیته انتخاب و معرفی شدند.

منبع : مهر