اعلام آخرین وضعیت مصدومان تیم ملی از زبان «کی‌روش»

اعلام آخرین وضعیت مصدومان تیم ملی از زبان «کی‌روش»

به گزارش خبرنگار مهر، در فاصله سه هفته مانده تا شروع بازی‌های تیم ملی ایران در جام جهانی قطر، مصدومیت سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و احمد نورالهی سه لژیونر تیم ایران در باشگاه‌هایشان نگران کننده شده بود.

آزمون که قبل از بازی بایر لورکوزن مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا آسیب دیده بود، چند هفته‌ای زیر نظر اعضای کادر فنی تیم ملی در دبی مشغول ریکاوری و پشت سر گذاشتن تمرینات اختصاصی است.

علیرضا جهانبخش هم در تیم فاینورد دچار آسیب دیدگی شد که البته کادر فنی تیم ملی این آسیب دیدگی را جدی نمی‌داند. احمد نورالهی هم در دیدار دو شب پیش شباب الاهلی در لیگ امارات مصدوم و مجبور به تعویض شد.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران امروز دوشنبه در خصوص آخرین وضعیت مصدومان ایران گفت: علیرضا جهانبخش اوکی است و چیز خاصی نیست. احمد نورالهی هم مشکل خاصی ندارد.

کی روش با اشاره به شرایط خاص آزمون افزود: سردار آزمون هم در مسیر درستی حرکت می‌کند و برنامه اش خوب جلو می‌رود. او روز ۲ نوامبر (چهارشنبه این هفته) به فضای باشگاه خودش در آلمان باز می‌گردد. همکاری خیلی خوبی بین ما و باشگاه لورکوزن شکل گرفت. از منابع خودمان استفاده کردیم. اعضای کادر را به صورت تمام وقت در اختیار دو بازیکن قرار دادیم و به نورالهی و سردار کمک کردند.

سرمربی تیم ملی همچنین گفت: اطمینان داریم ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) سردار با ما خواهد بود.

منبع : مهر