اعلام تقویم فصل جدید بوندس‌لیگا/ آزمون سخت برای یاران آزمون در هفته نخست

اعلام تقویم فصل جدید بوندس‌لیگا/ آزمون سخت برای یاران آزمون در هفته نخست

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سازمان لیگ فوتبال آلمان، برنامه رقابت‌های بوندس‌لیگا در فصل 23-2022 را منتشر کرد که در هفته نخست آن یک نبرد جذاب به چشم می‌خورد.

طبق اعلام سایت بوندس‌لیگا، بازی افتتاحیه فصل جدید، جمعه شب 14 مرداد میان تیم‌‌های بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها با اینتراخت فرانکفورت قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا خواهد بود که این بازی در شهر فرانکفورت و شش روز پس از مصاف باواریایی‌ها و لایپزیگ در سوپرجام آلمان برگزار می‌شود.

هفته نخست بوندس‌لیگا اما یک بازی جذاب دیگر هم خواهد داشت که آن مصاف سردار آزمون و یارانش در تیم بایرلورکوزن با بوروسیا دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک است.

اولین دربی درکلاسیکر فصل جدید میان تیم‌های بایرن‌مونیخ و بوروسیا دورتموند به‌عنوان دو مدعی اصلی قهرمانی نیز در هفته نهم مسابقات (روز 16 یا 17 مهر) در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک و دومین مصاف این دو تیم هم در هفته بیست‌و‌ششم به میزبانی مونیخی‌ها برگزار می‌شود.

برنامه سایر بازی‌های هفته نخست فصل جدید بوندس‌لیگا به شرح زیر است:

یونیون برلین – هرتابرلین
کلن – شالکه
بوروسیا مونشن‌گلادباخ – هوفنهایم
ولفسبورگ – وردبرمن
بوخوم – ماینتس
آگزبورگ – فرایبورگ
اشتوتگارت – لایپزیگ

فصل جدید بوندس‌لیگا مانند دیگر لیگ‌‌های اروپایی، به دلیل برگزاری جام جهانی 2022 قطر در زمستان، زودتر از سال‌های گذشته آغاز خواهد شد تا وقفه‌ای را که به خاطر برگزاری بازی‌های جام جهانی در لیگ ایجاد می‌شود، جبران کند.

 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم