اعلام زمان برگزاری اردوها و مسابقات کشتی به نادو

اعلام زمان برگزاری اردوها و مسابقات کشتی به نادو

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح امروز و در محل فدراسیون کشتی جلسه‌ای با حضور دکتر شارکی قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با دوپینگ ایران و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون برگزار شد.

رئیس فدراسیون کشتی در این جلسه ضمن تقدیر از اقدامات ستاد مبارزه با دوپینگ ایران و همکاری تنگاتنگ این ستاد با فدراسیون کشتی در دو سال گذشته به منظور انجام آزمایشات دوپینگ در اردوها و مسابقات، تصریح کرد: در راستای مبارزه با معضل دوپینگ و ریشه کن کردن آن در کشتی، اقدام به ارائه تاریخ تمامی مسابقات و اردوهای خود به سازمان مبارزه با دوپینگ ایران (نادو) خواهیم کرد. ضمن اینکه آدرس و شماره تلفن کشتی گیران خود را در اختیار این ستاد قرار می‌دهیم تا به صورت سرزده نیز از آنها آزمایش دوپینگ بعمل آید.

وی ادامه داد: با جدیت پای تصمیماتی که گرفتیم ایستاده ایم و اگر تخلفی از سوی کشتی گیری صورت گیرد تمامی عواقب آن متوجه کشتی گیر خاطی خواهد بود.

بدین ترتیب افسران مبارزه با دوپینگ با حضور در اردوهای تیم‌های ملی و همچنین مسابقات کشتی، نسبت به انجام آزمایش دوپینگ اقدام خواهند کرد.

از جمله رقابت‌هایی که فدراسیون کشتی در پیش دارد رقابت‌های انتخابی کشتی فرنگی برای حضور در جام تختی در تهران، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور در گرگان، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جوانان در استان‌های خراسان رضوی و قم است که فدراسیون زمانبندی این مسابقات را در اختیار نادو قرار داد.

منبع : مهر