افتتاح دو دسترسی جدید به ایستگاه‌های خط ۶ مترو در تیرماه

افتتاح دو دسترسی جدید به ایستگاه‌های خط ۶ مترو در تیرماه

به گزارش خبرگزاری مهر، علی مزینانی مجری خط ۶ مترو تهران گفت: به موجب پیگیری‌های صورت گرفته و در راستای تسهیل دسترسی شهروندان پایتخت به ایستگاه‌های مترو، دوامکان جدید حمل و نقلی در خط ۶ ظرف تیرماه سال جاری در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی افزود: به دنبال افتتاح ورودی شرقی ایستگاه شهید رضایی که مهر ماه سال گذشته انجام شد، تلاش‌های زیادی در چند ماه اخیر صورت پذیرفت تا دسترسی مسافران از خیابان شهدای ۱۷ شهریور به این ایستگاه تأمین شود که خوشبختانه این امر مراحل پایانی خود را سپری می‌کند تا در تیرماه به بهره برداری برسد. ایجاد دسترسی جدید برای ایستگاه شهید رضایی ضمن تسهیل رفت‌وآمد مردم، ضریب ایمنی استفاده از این ایستگاه را افزایش می‌دهد.

مجری خط ۶ مترو در ادامه به افتتاح قریب‌الوقوع ورودی دوم ایستگاه شهید اشرفی اصفهانی اشاره کرد و افزود: ورودی نخست ایستگاه مذکور، اسفند ماه سال ۱۳۹۹ در اختیار شهروندان قرار گرفت و در کمتر از ۲ سال، ورودی دوم که در ضلع شمال خیابان پیامبر قرار دارد، بزودی به روی مردم گشوده خواهد شد؛ این ورودی دارای آسانسور و۴ رشته پله برقی بوده و چهارمین ورودی جدید ایستگاههای خط ۶ است که در دوره کنونی مدیریت شهری به بهره برداری می‌رسد. هزینه ساخت و تجهیز ورودی دوم ایستگاه شهید اشرفی اصفهانی، مبلغی در حدود ۵۵ میلیارد تومان بوده است.

منبع : مهر