افرادی که از نظام مشروعیت‌زدایی می‌کنند، دنباله‌روی منافقین هستند

افرادی که از نظام مشروعیت‌زدایی می‌کنند، دنباله‌روی منافقین هستند

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین رضوانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۰ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: جلب رضایت ۱۰۰ درصدی برای هیچ حکومتی، حق یا باطل، ضعیف یا قوی، غربی یا شرقی، انقلابی یا ضد انقلابی امکان پذیر نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رضایت اکثریت مردم باید مورد توجه ما باشد، اما اگر حکومت ما دنباله روی رضایت خواص باشد، خواص هم راضی نخواهند شد. در صورت رضایت عموم، نارضایتی خواص آسیبی به ما نخواهد زد.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین مشکل ما رودربایستی است و مسئولان ارشد کشور ما رودربایستی دارند. همه می‌دانند صورت مسئله چیست، اما همه از مواجهه صریح با مسئله‌ای که بدیهی است، طفره می‌روند.

رضوانی متذکر شد: بعد از قریب به ۵ دهه، دوباره در کشور کسانی پیدا شدند که برای قطب بندی جامعه تلاش می‌کنند. گروه منافقین، مسعود رجوی و دار و دسته‌‎اش در سال ۱۳۵۸ و ۱۳۵۹ بذر کینه پاشیدند و در سال ۱۳۶۰ درو کردند. این مدعیان دروغینی که از نظام مشروعیت زدایی می‌کنند، دنباله روی منافقین و مسعود رجوی هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: معنا ندارد که ما در سطح بین الملل با ناقضان حقوق بشر برخورد کنیم، اما در داخل کشور با کسانی که ماشین تولید نفرت و کینه شدند، برخورد نکنیم.

وی یادآور شد: کسانی که در قبال کشته شدن همسر شهردار اسبق سکوت می‌کنند، برای موضوع مهسا امینی سر و صدا به پا می‌کنند، در حالی که اگر خلافی رخ داده باشد، رسیدگی خواهد شد.

منبع : مهر