اقبال اعضای پرسپولیس به کار با صدری/ وزیر همچنان مخالف است

اقبال اعضای پرسپولیس به کار با صدری/ وزیر همچنان مخالف است

به گزارش خبرنگار مهر، مجید صدری پس از حضور در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تبدیل به یکی از نزدیک‌ترین مدیران باشگاه به جمع بازیکنان و مربیان پرسپولیس شد.

رئیس هیأت مدیره پرسپولیس در دوران مدیرعاملی جعفر سمیعی تلاش زیادی کرد تا با دریافت پول بتواند بدهی‌های خارجی این تیم را در پرونده‌هایی نظیر «ماریو بودیمیر» پرداخت کند.

صدری پس از جدایی سمیعی از باشگاه نیز بلافاصله به عنوان فردی با نفوذ برای تأمین پول و شخصی که رابطه خوبی با بازیکنان دارد به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شد.

او توانست در این مدت، طلب «گابریل کالدرون» سرمربی پیشین تیم و «خواکین» دستیار او را تمام و کمال پرداخت کند تا پرسپولیس پس از مدت‌ها از زیر سایه محرومیت خارج شود.

صدری با پرداخت ۲۰ درصد از قراردادهای سال جاری پرسپولیس توانست باز هم نظر اعضای تیم را به خود جلب کند تا تلاش همه جانبه خود را برای حضور در قامت مدیرعامل باشگاه را کرده باشد.

با این حال حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با وجود اعلام نظر هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس نسبت به تأیید حکم مدیرعاملی صدری مخالفت کرد تا اولین موضع رسمی خود را در قبال سرپرست فعلی باشگاه گرفته باشد.

سجادی که منتظر پرداخت پول کالدرون بود حالا قصد دارد هیأت مدیره ای را با مدیرعاملی شخصی غیر از صدری ترتیب دهد.

این در حالی است که فعالیت‌های دو سه هفته اخیر صدری، طرفدارانی را برای او در بین مربیان و بازیکنان ایجاد کرده است اما همچنان وزیر ورزش تمایلی برای کار با این مدیر ندارد.

بازی‌های پیش روی پرسپولیس مقابل ذوب آهن و سپاهان به همراه شوک AFC به سرخابی‌ها بابت حذف از لیگ قهرمانان آسیا باعث تأخیر در اعلام احکام مدیریتی سرخپوشان از سوی وزارت ورزش شده است تا صدری همچنان به عنوان سرپرست به فعالیت خود ادامه دهد.

منبع : مهر