اقتدار ولایت فقیه و سپاه عامل بازدارنده در برابر توطئه دشمنان است

اقتدار ولایت فقیه و سپاه عامل بازدارنده در برابر توطئه دشمنان است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز تهران که به مناسبت سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار ایراد شد ضمن تبریک فرا رسیدن ماه شعبان اظهار داشت: ماه شعبان ماه پر برکتی است و تنها ماهی از ماه های سال است که هیچ شهادت و وفاتی در آن نیست. روزهای اول ماه شعبان از ولادت امام حسین علیه السلام شادی های مردم جهان شروع می شود و تا پایان شعبان شادی اهل بیت را شاهد هستیم.

وی با اشاره به روز پاسدار گفت: از روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر امام این بود که پاسدارانی بر مبنای تعالیم اسلام پرورش دهد تا بتواند از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن پاسداری کند. خدا را شکر چهل و چهارمین سال است وارد آن شدیم و پاسداران عزیز در این چهل و چند سال به برکت انقلاب اسلامی، امام خمینی قدس سره و به برکت امام خامنه ای، توانستند به میزان قابل قبول خداوند متعال، پاسداری را انجام دهند و در تکالیف خود موفق شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: موفقیت های بیشمار این دوران به دلیل عنایات ویژه خداوند بوده است. تحقق وعده های الهی شروطی دارد. بی شمار موارد پیدا شده است که در آن می بایست پاسداران به میدان بروند و به هیچ وجه کم کاری نکنند. با ایمان کامل، اخلاق و صدق به میدان روند تا خداوند به وعده اش عمل کند و پیروزی ها را عنایت کند،

سردار فدوی بیان کرد: دشمنان ما و شیطان بزرگ و آمریکا و هم پیمانان او با خصومتی که به جبهه اسلامی دارند به وجود دو عامل اساسی در انقلاب اسلامی که مانع پیروزی و برتری آنها نسبت به انقلاب شده است اعتراف می کنند، که اول ولایت فقیه و دیگری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و آن را با صراحت اعلام می کنند.

وی افزود: گاهی خدا این اعترافات را از زبان آنها برقرار می کند تا تمام دنیا از زبان دشمنان اسلامی موفقیت های انقلاب اسلامی را ببینند و بفهمند. مقام آمریکایی گفت ما در هر جای منطقه حضور پیدا کردیم قبل از ما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آنجا بود چرا که پاسداری از انقلاب اسلامی نه جغرافیا و نه موضوع می شناسد.

جانشین فرمانده کل سپاه عنوان کرد: پاسداری از هر موضوعی که انقلاب اسلامی با آن مواجه شود خاصه موضوعاتی که خبیثان عالم علیه آن انجام می دهند، جزا واجبات سپاه پاسداران است و خدا را شکر در تمام این ۴۳ سال محقق شده است و پاسدارانی در سپاه پاسداران به پاسداری مشغول هستند که انقلاب اسلامی، حضرت امام و شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و شهدای جنگ تحمیلی را ندیدند اما به مثابه پاسداران سلف خود که همه آنها را دیدند عمل می کنند.

سردار فدوی تاکید کرد: چیزی از دافعه از حرم سوریه نگذشته است و همه پاسدارانی که در سوریه حضور پیدا کردند نیروهای جوانی بودند که هیچ چیز گذشته را ندیده بودند.به دنبال آن بودند که آنچه امام به سپاه توصیه کرده بودند را در عمل انجام دهند.

ادامه دارد.‌.

منبع : مهر