اقدام به قتل بی‌خانمان‌ها در آمریکا سریالی شد؛ 2 کشته و 3 مجروح در ماه جاری

اقدام به قتل بی‌خانمان‌ها در آمریکا سریالی شد؛ 2 کشته و 3 مجروح در ماه جاری

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم, پلیس آمریکا بر این باور است که یک مرد پشت تیراندازی‌های اخیر است که افراد بی‌خانمان را در شهرهای “نیویورک” و “واشنگتن دی سی” هدف قرار داده. به گفته پلیس، گمان می‌رود مظنون پنج تیراندازی را انجام داده که دو مورد آنها مرگبار بوده است.

پایگاه خبری “سی‌بی‌اس” در این باره نوشت: با توجه به شباهت در شیوه عمل مجرم، شرایط مشترک در هر تیراندازی، شرایط قربانیان و شواهد کشف شده، اداره پلیس شهر نیویورک (NYPD)، اداره پلیس متروپولیتن ناحیه کلمبیا (MPD) و اداره الکل، تنباکو و اسلحه گرم (ATF) به طور مشترک این جرایم را بررسی خواهند کرد.

سه تیراندازی نخست در دو هفته گذشته در واشنگتن دی سی رخ داد. به گفته پلیس، مردی که در خیابان خوابیده بود در اوایل صبح روز 3 مارس مورد اصابت گلوله قرار گرفت. حادثه مشابهی در 8 مارس نیز تکرار شد و باز هم جراحاتی بر قربانی وارد کرد.

حدود ساعت ۳ صبح روز بعد، یک افسر MPD متوجه آتش‌سوزی چادر یکی از بی‌خانمان‌ها شد. طبق گفته پلیس پس از خاموش شدن آتش، بقایای یک قربانی دیگر پیدا شد و کالبدشکافی نشان داد که علت مرگ شلیک چند گلوله و ضربات چاقو بوده است.

دو قربانی دیگر روز شنبه در شهر نیویورک هدف گلوله قرار گرفتند. نفر نخست مردی 38 ساله، حدود ساعت 4:30 صبح از ناحیه دست مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جسد قربانی دوم حوالی ساعت 5 بعد از ظهر کشف شد که سر و گردن او مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود.

“کیچانت سیول”، کمیسر پلیس نیویورک در بیانیه‌ای روز یکشنبه گفت: جمعیت بی‌خانمان‌های ما یکی از آسیب‌پذیرترین افراد هستند و تیراندازی‌ها به آنها هنگام خواب جنایتی فوق‌العاده فجیع است. ما از هر ابزار، هر تکنیک و هر شیوه‌ای برای محاکمه قاتل استفاده خواهیم کرد.

پایگاه خبری “سی‌بی‌اس” نیویورک روز یکشنبه گزارش داد که جسد یک بی‌خانمان دیگر در شهر نیویورک پیدا شده است، اما در حال حاضر مشخص نیست که آیا این مرگ به پنج تیراندازی اخیر مربوط می‌شود یا خیر.

انتهای پیام/؛

منبع : تسنیم