امتیازهای مهم دو تیم در لیگ یک از دست رفت/ ملوان صدرنشین آسوده لیگ آزادگان

امتیازهای مهم دو تیم در لیگ یک از دست رفت/ ملوان صدرنشین آسوده لیگ آزادگان

خبرورزشی –

هفته نوزدهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز و با انجام ۹ بازی به صورت همزمان برگزار شد و ماحصل بازی‌های این هفته ادامه صدرنشینی ملوان با چاشنی افزایش فاصله امتیازی با اصلی ترین رقبا بود.

در روزی که ملوان توانست در بازی نزدیک و دشواری میهمانش شهرداری همدان را با یک گل شکست دهد، مس کرمان و خیبر خرم آباد با تساوی و شکست امتیازات مهمی از دست دادند تا شاگردان مازیار زارع فاصله شان را با این دو رقیب جدی افزایش دهند.

ملوان صدرنشین این رقابت‌ها در دیداری دشوار توانست با گلی که توسط مهدی مومنی در دقیقه ۷۵ از روی ارسال از روی نقطه کرنر به ثمر رساند میهمانش را با شکست بدرقه کرده و جمع امتیازاتش در صدر جدول را به عدد ۴۳ برساند.

امتیازهای مهم دو تیم در لیگ یک از دست رفت/ ملوان صدرنشین آسوده لیگ آزادگان

در یکی از دیدارهای حساس امروز دربی مس‌های استان کرمان بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید تا دو تیم با از دست دادن ۲ امتیاز و کسب تنها یک امتیاز، نتیجه‌ای بگیرند که بیشتر به سود تیم صدرنشین ملوان شد.

اما در روزی که ملوان پیروز شد و مس کرمان متوقف شد، تیم سوم جدول خیبر خرم آباد مقابل میهمان خود پارس جنوبی جم تن به شکست ۲ بر یک داد تا در امتیاز ۳۳ و رده سوم جدول باقی بماند؛ با این توضیح که فاصله امتیازی‌اش با ملوان صدرنشین به ۱۰ و با مس کرمان رده دومی به ۴ امتیاز افزایش یافت.

سایپا هم که به نظر می‌رسد اوج گرفته باشد، با ارائه فوتبالی برتر نسبت به قشقایی میهمان خود را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد تا ۲۶ امتیازی شده و جایگاهش را در میانه میدان تثبیت کند.

استقلال خوزستان هم که تا چند هفته پیش در بین گزینه‌های صعود قرار داشت و چند هفته ایست نتایج خوبی نمی‌گیرد، مقابل تیم پایین جدولی شمس آذر قزوین تن به شکست یک بر صفر داد تا با این نتیجه شمس آذر هم فعلاً از جمع ۳ تیم پایین جدول جدا شود.

نتیجه دیدارهای هفته نوزدهم لیگ دسته اول به شرح زیر است؛

*مس شهر بابک صفر – مس کرمان صفر

*خیبر خرم آباد یک – پارس جنوبی جم ۲

*خوشه طلایی ساوه صفر – شهرداری آستارا یک

*شمس آذر قزوین یک – استقلال خوزستان صفر

*سایپا ۳ – قشقایی شیراز یک

*ملوان یک – شهرداری همدان صفر

*ماشین سازی یک – رایکا یک

*شاهین بوشهر صفر – آرمان گهر یک

*استقلال ملاثانی صفر – ویستا توربین صفر

منبع : خبرورزشی