امدادگران هلال احمر حفاظت از شهروندان را اولویت خود قرار دادند

امدادگران هلال احمر حفاظت از شهروندان را اولویت خود قرار دادند

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند طی پیامی از تلاش‌های مجاهدانه امدادگران جمعیت هلال احمر در سانحه متروپل قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

دیدن صحنه‌های رنج‌آور حوادث و آلام بر هموطنان عزیز در سراسر ایران اسلامی تأثر و اندوه را بر انسان وارد می‌سازد. زمانی که مصیبت دیده‌ای زندگی و حیات خود را در معرض خطر و ویرانی می بیند، گرفتار می‌شود و امید خود را از دست می‌دهد، انسان‌هایی از خود گذشته، فداکار، پر تلاش و ایثارگر که نه به خاطر زر و سیم، بلکه به واسطه دوستی خدا و خلق خدا، در کنار مردم حاضر می‌شوند.

در حادثه تلخ ریزش ساختمان متروپل آبادان، امدادگران جمعیت هلال احمر، فداکارانه و شجاعانه حفاظت از شهروندان را اولویت خود قرار داده و با جان فشانی عملیات امدادرسانی را آغاز کردند. بی شک حادثه تلخ ریزش ساختمان متروپل و جان باختن جمعی از بهترین فرزندان این سرزمین سانحه‌ای تلخ و فراموش نشدنی است و خون پاک این عزیزان، چشمه جوشان ارزش آفرینی برای تداوم خدمتی الهی به مردم عزیزمان خواهد بود و مجروحیت تعدادی از امدادگران پاک سرشت نیز که جان خود را فدای مردم کردند سندی انکار ناپذیر از یک مردم مداری و وظیفه شناسی ارزشمند تا پای جان در جمعیت هلال احمر است.

نظر به حضور جهادی و به موقع امدادگران، نجاتگران، جوانان، داوطلبان و همکاران گرانقدر در سانحه ریزش ساختمان که به صورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی به مردم عزیز آبادان بودند بر خود واجب می‌دانم از همت والا، تلاش‌های خالصانه و خستگی ناپذیر و کوشش‌های مستمر شما در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله که چیزی جز رضای خداوند متعال، شاد کردن هموطنان مضطرب، یاری رساندن به نیازمندان و خدمت در جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جمعیت هلال احمر مقصودی ندارند و تقدیر و تشکر کرده و از درگاه خداوند متعال، سلامتی و توفیق خدمت بیشتر را برای شما مسالت دارم.

منبع : مهر