امیدوارم از این به بعد استقلال در نقل و انتقالات متلاشی نشود

امیدوارم از این به بعد استقلال در نقل و انتقالات متلاشی نشود

افشین حاجی پور در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان اظهار داشت: تجربه و سابقه نشان می‌دهد معمولاً دیدارهای استقلال و سپاهان با کیفیت و پر گل است و اغلب دیدارهای دو تیم هم بر پایه مسائل فنی و تاکتیکی استوار است و کمتر درگیر حاشیه و کری می‌شود. من در هر دو تیم بازی کردم و با پیراهن هر دو تیم در این بازی حضور داشته‌ام و می‌توانم در این بازی خاص با بازیکنان هر دو تیم همزاد پنداری کنم. به خوبی می‌دانم بازیکنان دو تیم در این بازی چه می‌خواهند و چه هدفی را دنبال می‌کنند.

وی افزود: امیدوارم این بازی که می‌تواند آن را فینال نیم فصل اول دانست مثل بازی‌های گذشته دو تیم زیبا و تماشاگر پسند باشد و بر خلاف بسیاری از بازی‌های این فصل پر گل از آب در آید تا تماشاگر هم از دیدن آن لذت ببرد.

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به صحبت‌های شیخ دیاباته و ادعای او در خصوص مدیران گذشته این باشگاه بیان داشت: فیلم صحبت‌های دیاباته را دیدم و واقعاً متأسف شدم. نمی‌دانم این صحبت‌ها چقدر صحت داشته باشد؛ که اگر درست باشد واقعاً جای تاسف دارد. تاسف بیشتر از اینکه با این رفتارها کارایی و تمرکز مهاجمی که سابقه آقای گلی دارد گرفته می‌شود و زمینه جدایی او از تیم آماده شود.

حاجی پور بیان داشت: ما که متوجه نشدیم در چند سال اخیر چرا و چطور تیم استقلال در فصل نقل و انتقالات از هم می‌پاشید و بازیکنان تاثیر گذار این تیم به راحتی جدا می‌شدند. از امید ابراهیمی، تیام و جباروف بگویم یا از مجید حسینی، رابسون جانواریو، نورافکن، کاوه رضایی، علی کریمی و… این موضوع حتی در فصل گذشته هم اتفاق افتاد و بازیکنان تاثیرگذاری مثل ریگی، نادری، قایدی، دیاباته و… از تیم جدا شدند. بازیکنانی که هر کدام شان به تنهایی می‌توانستند سرنوشت یک بازی مهم را تغییر دهند.

مدافع سابق آبی پوشان تصریح کرد: فصل گذشته استقلال بهترین خط حمله را داشت که بهترین تیم‌های آسیایی آرزوی آن را داشتند و این خط حمله از هم پاشید و نگرانی من از این است که امسال هم خط دفاعی این تیم متلاشی شود و مدافعان ساز جدایی کوک کنند.

کارشناس فوتبال خاطرنشان ساخت: یکی از اصلی ترین شرایط تیمی که هدفش قهرمانی است، حفظ شاکله و استخوان بندی است که این اتفاق برای استقلال در سالهای گذشته رخ نداده است و به عنوان پیشکسوت این باشگاه امیدوارم با توجه به تغییر مدیریت و حضور آقای آجورلو در این باشگاه، شاهد تغییر این رویه باشیم.

امیدوارم از این به بعد استقلال در نقل و انتقالات متلاشی نشود

منبع : مهر