امیدوارم نتیجه ایده‌آلی در مسابقات قهرمانی جهان بگیریم

امیدوارم نتیجه ایده‌آلی در مسابقات قهرمانی جهان بگیریم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی هندبال بانوان کشورمان که به عنوان نخستین رشته توپی زنان جواز شرکت در مسابقات جهانی را کسب کرده است، از امروز کارش را در این رقابت ها به میزبانی اسپانیا برگزار می کند.

مریم یوسفی بازیکن تیم هندبال بانوان کشورمان در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون سطح آمادگی تیم برای حضور در رقابت‌های جهانی، گفت: ما به یک سطح خوبی از آمادگی بدنی و هماهنگی رسیده‌ایم و عازم رقابت‌ها شده‌ایم. تقریباً به ۹۰ درصد به سطح آمادگی رسیده ایم. دو اردوی فشرده را طی کردیم و همه بازیکنان از لیگ برتر مستقیماً راهی اردوی نهایی شدند.

یوسفی در خصوص پیش بینی نتایج تیم ملی خاطرنشان کرد: نتایج را که نمی‌شود پیش بینی کرد به هر حال ما در این رقابت‌ها برای تیم‌های مقابل تیم ناشناخته‌ای هستیم و از یک سو خودمان هم برای اولین بار در این سطح رقابت‌ها شرکت می‌کنیم. به هر حال تیم‌های مقابل ما تیم‌های دارای سابقه در این رویداد و آشنا به محیط هستند اما امیدوارم در نهایت نتیجه ایده آلی بگیریم.

هندبالیست تیم بانوان یادآور شد: همیشه بازی‌های تیم‌های مقابل را در مسابقات جهانی و المپیک قبلی دیده‌ایم. چیزهای زیادی از دیدن این فیلم‌ها یاد گرفته‌ایم و این باعث خوشحالی است که برای اولین بار روبروی آنها بازی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که فکر می کند کدام تیم قهرمان جهان خواهد شد؟ اظهار کرد: نروژ یکی از تیم‌هایی است که برای قهرمانی می جنگد. خودم دو تیم نروژ و فرانسه را دوست دارم و همیشه بازی‌های این دو تیم را دنبال کرده‌ام و پیگیر نتای شان بوده‌ام.

یوسفی ادامه داد: از اینکه تیم هندبال به عنوان اولین تیم زنان در رشته‌های توپی جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کرده است خیلی خوشحالم. اینکه هندبال استارت حضور تیم‌های بانوان را در رشته‌های توپی زده و قدمی که برداشته‌ایم برای همه رشته‌ها به انجام برسد تا به جایگاه خوبی برسند و آن تیم‌ها بتوانند در آینده به این هدف مهم برسند و این مسیر برای هندبال بانوان ادامه دار باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی هندبال بانوان کشورمان جمعه شب ۱۲ آذرماه در اولین مسابقه خود در رقابت‌های جهانی به مصاف تیم رومانی خواهد رفت.

منبع : مهر