انتخابی ساعی به عنوان رئیس فدراسیون در یک مجمع عادلانه صورت گرفت

انتخابی ساعی به عنوان رئیس فدراسیون در یک مجمع عادلانه صورت گرفت

مهدی آریان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: قبل از هر چیز باید از زحمات آقای پولادگر در طول سال‌های طولانی خدمت به تکواندو تشکر و قدردانی کنم. تکواندو ایران در سال‌های مدیریت وی پیشرفت‌های خوبی داشت و نتایج درخشانی هم کسب کرد که نمی‌توان از کنار آن بسادگی گذشت زیرا نام تکواندو ایران مدیون زحمات و تلاش‌های این فرد است.

رئیس هیأت تکواندو خراسان شمالی ادامه داد: به هر حال مجمع تکواندو در شرایط کاملاً قانونی برگزار شد و در نهایت هم هادی ساعی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شده است.

وی افزود: هادی ساعی از قهرمانان پرافتخار تکواندوست که زحمات زیادی در این رشته متحمل شده و افتخارات زیادی کسب کرده؛ در واقع تکواندو ایران در دنیا به نام هادی ساعی شناخته می‌شود.

آریان گفت: وی با برنامه‌هایی که ارائه داد توانست نظر اعضا را جلب کند لذا ساعی در مجمعی کاملاً دموکراتیک بیشترین آرا را کسب کرد و به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد.

عضو مجمع تکواندو بیان کرد: در تمام سال‌های گذشته همین مجمع بود که به آقای پولادگر رأی اعتماد می‌داد و ایشان با رأی همین مجمع ریاست فدراسیون را در اختیار داشت.

وی افزود: در این شرایط نیز اعضای مجمع به هادی ساعی رأی اعتماد دادند و لازم است که همه اعضای مجمع به رأی نهایی احترام بگذارند.

آریان در مورد امضا نامه برای توقف حکم ساعی نیز گفت: این دست اقدامات را به صلاح تکواندو نمی دانم چرا که معتقدم تشکیک به رأی اکثریت اعضا و زیر سوال بردن آن، نخست بی احترامی به خود ماست و سپس به اعضای مجمع و خانواده بزرگ تکواندو.

وی در انتها بیان کرد: مجمع تکواندو بالاترین رکن فدراسیون است و همه مسائل باید در داخل مجمع مطرح شود. اگر مشکلی بود باید در همان مجمع مطرح می‌ش؛، مجمعی که رأی به انتخاب هادی ساعی داده و مورد قبول اعضا قرار گرفته است.

منبع : مهر