انتصاب براساس شایسته سالاری یک اصل ثابت در دولت سیزدهم است

انتصاب براساس شایسته سالاری یک اصل ثابت در دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر یک روزه خود به لرستان گفت: برخی سرمایه گذاری ها در برخی زمینه‌ها، بستر خوبی در لرستان دارد به ویژه در حوزه شیلات، انجیر و انار و محصولات کشاورزی، لذا در خصوص برخی مسائل استان در بازدیدهای امروز تصمیم گیری شد.

وی در خصوص ظرفیت‌های تولیدی و اقتصادی راکد لرستان تصریح کرد: در وزارت خانه‌های تخصصی این مسائل دنبال می‌شود، ما هم از موضع وزارت کشور پیگیری می‌کنیم و با برخی صنایع هم جلساتی برقرار و مشکلات پیگیری شد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: برخی صنایع مسائل قضائی دارند، برخی هم مشکلات اعتباری و تملک بانک‌ها را دارند؛ این مسائل جمع بندی شده و پیگیری خواهد شد.

وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه این یک اصل ثابت است که انتصابات باید براساس شایسته سالاری باشد و دولت بر این قضیه تاکید جدی دارد، اظهار داشت: دستگاه‌های ذی ربط نظارتی در کنار دستگاه‌هایی که مسئولیت اولیه و اصلی دارند، این مسئله را دنبال می‌کنند.

وی یادآور شد: در این دولت به ما گزارشی نرسیده اما آنچه مربوط به قبل از این دولت است باید روش رسیدگی را پیدا کرد و با شکل مناسبی با آن مواجه شد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: در این دولت اگر چنین چیزی اتفاق بیفتد حتماً با ان برخورد خواهد شد.

منبع : مهر