انتقاد سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال از تغییرات عجولانه در این تیم

انتقاد سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال از تغییرات عجولانه در این تیم

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی هاشمی در مورد شرایط تیم ملی بسکتبال گفت: در فدراسیون جابه‌جایی هایی صورت گرفت، منافع با ارجحیت باید صلاح بسکتبال باشد. تا نیروی انسانی درست انتخاب نشده برنامه هم به خوبی اجرا نمی‌شود. متاسفانه در ابتدا، کارها کمی عجولانه انجام شد.

وی افزود: مسئولان با نیت تقویت، کار تغییر را شروع کردند. گاهی زمان و بودجه خوب وجود دارد اما در حال حاضر با توالی مسابقات در پنجره‌های جام جهانی و کاپ آسیا زمان زیادی نداشتیم و تغییر خیلی حساس و سخت بود. زمان کوتاهی برای تغییرات بود ودر آن لحظه موارد زیادی را از دست دادیم. این عدم آشنایی و عدم استفاده از تجارب قبلی دردسرساز شد.

هاشمی با اشاره به حضور موثر حامد حدادی در تیم ملی بسکتبال بیان کرد: حامد حدادی ۵۰ درصد از تیم ملی بسکتبال است و وقتی نباشد خلا بیشتر نشان داده می‌شود. بعد از بازی با قزاقستان و سوریه گفتم حرمت خانواده بسکتبال را نگه دارید، به جام‌جهانی و کاپ آسیا می‌رویم.

وی که با رادیو ورزش صحبت می کرد، گفت: به همه جامعه بسکتبال نگاه منصفانه داشته باشیم و از داشته‌ها به درستی استفاده کنیم. اگر در مسابقات پیش رو اولین امتیاز را از دست بدهیم خیلی کار سخت می‌شود. باید از تمام پتانسیل خود استفاده کنیم. این را هم در نظر داشته باشیم که تیم‌های ژاپن، کره و استرالیا در بازی‌های قبلی با تیم اصلی شرکت نکرده بودند و الان قوی‌تر به زمین خواهند آمد.

منبع : مهر