انگیزه پایین بازیکنان/ برای جوانمردی بازی می‌کنیم

انگیزه پایین بازیکنان/ برای جوانمردی بازی می‌کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، سامان فائزی شامگاه یک شنبه در جمع خبرنگاران بعد از شکست سایپا در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: به دلیل اینکه صعود ما به مرحله پلی آف، چند هفته‌ای است قطعی شده بازیکنان با طرز تفکر که بازی کنیم که ببریم یا ببازیم عمل می‌کنند و از همین جهت رقابت خیلی سختی شد.

وی در خصوص روند این بازی افزود: بعد از شکست دو ست با تغییراتی که کادر فنی در تیم ایجاد کرد و صحبت آنها توانستیم به خودمان بیاییم و بازی را با نتیجه سه بر دو پیروز شویم.

سرعتی زن تیم والیبال سپاهان با اشاره به نبودن روحیه جنگندگی در این تیم ادامه داد: بخشی از آن طبیعی است، اما قبل از بازی رحمان محمدی راد با ما صحبت کرد که کار خودمان را در زمین بازی انجام دهیم و می‌توانیم به این بازی به چشم بازی دوستانه نگاه کنیم اما به دلیل تأثیر نتایج تیم‌ها در جدول از لحاظ جوانمردی بازی‌ها برای ما مهم است، همانطور که سایپا اگر بازی امروز را می‌برد در لیگ می‌ماند.

وی در پاسخ به اینکه آیا انتظار چنین بازی را از سایپا داشت، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سایپا تیم جوانی است بازی کردن مقابل آنها بسیار سخت است، بازی کردن مقابل این تیم‌ها حتی از تقابل با تیم‌های بزرگ سخت‌تر است زیرا هرچه در توان دارند را به نمایش می‌گذارند و برای کسب نتیجه به آب و آتش می‌زنند.

فائزی تاکید کرد: جایگاه سایپا از لحاظ فنی و والیبال در اینجای جدول نیست و می‌توانستند در جدول جایگاه بهتری داشته باشند اما با چند بی تجربگی و بدشانسی امتیازات را از دست دادند اما جایگاه واقعی آنها اینجا نیست.

وی در خصوص تقابل با تیم سابقش گفت: این سایپای یکی دو سال اخیر با آن تیمی که من شش هفت سال در آن بازی کردم فاصله دارد، وضعیت تیم فوتبال آنها را نیز می‌بینید که وضعیت خوبی ندارند و در حالی که در والیبال دو سال پشت سر هم دوم ایران شد الان وضعیت خوبی را تجربه نمی‌کند و من این سایپا را آن تیم نمی‌بینم.

منبع : مهر