اوبامیانگ برای عقد قرارداد با بارسلونا وارد کاتالونیا شد

اوبامیانگ برای عقد قرارداد با بارسلونا وارد کاتالونیا شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکا، پیر امریک اوبامیانگ صبح امروز (دوشنبه) وارد فرودگاه بارسلونا شد تا فرایند انتقال قرضی‌اش از آرسنال به تیم فوتبال بارسلونا را کامل کند.

گزینه اول بارسلونایی‌ها برای تقویت مرکز خط حمله‌شان آلوارو موراتا بازیکن قرضی تیم فوتبال یوونتوس بود که ظاهراً با مخالفت باشگاه اصلی او اتلتیکومادرید انتقالش به نوکمپ به بن‌بست خورد. به همین دلیل بارسایی‌ها به سراغ اوبامیانگ رفته‌اند و قصد دارند او را تا پایان فصل از توپچی‌ها قرض بگیرند.

پیش از این خود بازیکن نسبت به بازی در بارسلونا راغب بود اما یک مانع مهم برای نهایی شدن این فرآیند وجود داشت که آن مشروط شدن این جابجایی به خروج عثمان دمبله از نوکمپ بود. بارسلونا شدیداً به دنبال راهی است که از دست دمبله خلاص شود؛ بال فرانسوی که در ۴ فصل حضورش در نوکمپ بیشتر مصدوم بود تا در حال بازی، تا پایان فصل قرارداد دارد و نه حاضر است آن را تمدید کند، نه به تیمی دیگر می‌رود. حقوق او هم آنقدر بالا هست که ماندنش بارسا را برای پرداخت حقوق به بازیکنی جدید دچار دردسر کند. با این حال به نظر می‌رسد که بارسایی‌ها توانسته‌اند فرمولی جدید برای جذب اوبامیانگ ضرفنظر از ماندن یا رفتن دمبله پیدا کنند.

تیم فوتبال بارسلونا , پی‌یر امریک اوبامیانگ , تیم فوتبال آرسنال انگلیس ,

در هر صورت اوبامیانگ اکنون وارد بارسلونا شده است و انتظار می‌رود که تا چند ساعت دیگر خبر رسمی شدن انتقالش به جمع شاگردان ژاوی هرناندس هم منتشر شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم