اوصالی: هدف حضور قدرتمند در مسابقات جهانی ابوظبی است

اوصالی: هدف حضور قدرتمند در مسابقات جهانی ابوظبی است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اوصالی مسئول کمیته مسابقات فدراسیون موی تای در خصوص این رقابتها گفت: از آنجا که زمان کمی تا آغاز رقابتهای جهانی باقی مانده و از سوی دیگر چون موفقیت تیم ملی ایران در این پیکارها بسیار حائز اهمیت است، به همین خاطر مسابقات کشوری تنها در رده بزرگسالان انجام خواهد گرفت. ان‌شاالله پس از پایان فصل امتحانات مدارس، مسابقات قهرمانی کشور جوانان، نوجوانان و نونهالان موی تای را نیز برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: رقابتهای کشوری بزرگسالان بلافاصله بعد از عید سعید فطر در تهران آغاز می‌شود. از آنجا که مسابقات در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود، هر استان می‌تواند ۲۶ ورزشکار در هر بخش معرفی و لیست نفرات خود را حداکثر تا پایان فروردین ماه جاری به فدراسیون اعلام کند.

مسئول کمیته مسابقات فدراسیون موی تای ایران خاطرنشان کرد: برای نفرات برتر این دوره از مسابقات جوایز نقدی ارزنده در نظر گرفته شده است؛ ضمن آنکه موی تای کاران مدال آور، به اردوی آماده سازی تیم ملی اعزامی به رقابتهای جهانی امارات نیز دعوت خواهند شد. فدراسیون، تدارک ویژه ای برای این دوره از مسابقات در نظر گرفته و به امید خدا شاهد یک رویداد بزرگ و بی سابقه در ورزش موی تای ایران خواهیم بود.

اوصالی در پاسخ به این سوال که آیا تنها راه حضور در تیم ملی فقط همین مسابقات قهرمانی کشور است؟ اظهار کرد: بله، همه باید شرکت کنند و هر کسی که مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی است تنها راه ورودش به اردوها همین مسابقات قهرمانی کشور است.

وی در پایان تصریح کرد: تمام تمهیدات لازم از سوی جواد نصیری رئیس فدراسیون اندیشیده شده تا تیم ملی در این دوره از مسابقات جهانی در هر دو بخش آقایان و بانوان، با ترکیب کامل حضور یابد. انشاالله شرایطی فراهم شود تا ملی پوشان کشورمان باز هم مثل گذشته به شایستگی از اعتبار موی تای ایران دفاع کنند.

منبع : مهر