اولین دوره مربیگری کراسفیت در ایران/ آزاد: ۱۵۰ دوره برگزار کردیم

اولین دوره مربیگری کراسفیت در ایران/ آزاد: ۱۵۰ دوره برگزار کردیم

به گزارش خبرگزاری مهر، سهراب آزاد رییس انجمن کراسفیت کشور با بیان اینکه تربیت نیروهای متخصص ورزش کراسفیت و راه اندازی باشگاه های کراسفیت در سراسر کشور از اهداف اولیه این انجمن است افزود: اولین دوره مربیگری ورزش کراسفیت از تاریخ ۲۶ دی تا اول بهمن به صورت سراسری در تهران و با همکاری فدراسیون ورزشهای همگانی برگزار می شود.

وی افزود: این دوره با هدف رسمیت بخشیدن به کار مربیگری در این رشته جذاب و پرمخاطب، ارتقای سطح علمی وفنی مخاطبین و ورزشکاران و یادگیری اصول و فنون مربیگری با مشارکت اکثر هیات های همگانی استانها و تعداد بیش از ۱۵۰ نفر شرکت کننده در بخش آقایان و بانوان طی ۶ روز در دو بخش تئوری و عملی با حضور مدرسین برتر انجمن کراسفیت در حال برگزاری است.

سهراب آزاد یادآور شد: انجمن کراسفیت از سال ۹۷ برنامه ریزی های لازم را جهت برگزاری دوره مربیگری کراسفیت انجام داده و تاکنون بیش از ۱۵۰ دوره آموزشی داوری، سمینار و کارگاه کراسفیت در سراسر کشور برگزار شده که سمینارکراسفیت، کارگاه کراسفیت و گذراندن دروس تئوری به عنوان پیش نیاز مربیگری کراسفیت در فرآیند آموزشی انجمن تعریف شده است.

آزاد افزود: افرادی که در خاتمه دوره مربیگری کراسفیت موفق به کسب نمره قبولی شوند پس از طی مراحل لازم گواهینامه مربیگری درجه ۳ کراسفیت، از سوی فدراسیون ورزشهای همگانی در پروفایل شان برایشان صادر خواهد شد.

او همچنین بیان کرد: تنها مرجع رسمی و قانونی برگزاری دوره های مربیگری کراسفیت با ارایه مدرک معتبر و رسمی فدراسیون ورزشهای همگانی است.

وی در خاتمه بیان داشت: امیدوارم با توجه به ظرفیت بالای هیات های همگانی استانها و تلاش کمیته های متناظر کراسفیت هر چه سریعتر شاهد برگزاری دوره های مربیگری کراسفیت در سطح استانهاباشیم.

منبع : مهر