اولین واکنش مربی استقلالی به برکناری از تیمش/ این آقایان دنبال بازیکنان پولی بودند!/ چوب را برداری گربه دزده خودش  فرار می‌کند

اولین واکنش مربی استقلالی به برکناری از تیمش/ این آقایان دنبال بازیکنان پولی بودند!/ چوب را برداری گربه دزده خودش  فرار می‌کند

خبرورزشی –

پیروز قربانی در خصوص برکناری‌اش از باشگاه رایکا بابل اظهار داشت: با افتخار می‌گویم اخراج شدم. این اخراجی است که می‌توانم سال‌های آینده به آن ببالم. افتخار می‌کنم در محیطی که حرف و حدیث زیاد بود نتوانستم به کارم ادامه بدهم.

وی در مورد دلایل جدایی از باشگاه رایکا گفت: از اول فصل با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالاتی بسته بود با ۷ بازیکن کار را شروع کردم پایه کار را بر اساس جوانان قرار دادم قرارداد اکثر بازیکنان ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون بود و شاید تنها سه چهار بازیکن ما حدود ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون قرارداد داشتند. یک تیم کم هزینه را بستیم و از روز اول گفتم این تیم ۱۰ هفته نیاز دارد تا شکل بگیرد.

قربانی تصریح کرد: اما دوستان از روز اول شروع کردند، انگار سال گذشته این تیم کجای جدول بود. ما هم به زمان نیاز داشتیم چون پیش‌فصلی نداشتیم در ۴ هفته اخیر با نظر اکثر کارشناسان بهترین بازی را انجام دادیم. تیم ما شکل گرفته بود اما هر روز بعد از باخت یک ماجرا بود بعد از برد یک ماجرا بود. همیشه ماجرایی را برای ما درست می‌کردند.

وی افزود: با وجود مشکلات عدیده آبروداری کردم و این اتفاقات را درون خودم ریختم، هیچ مشکلی را انعکاس ندادم و گفتم حل می‌شود اما انگار نه انگار. می‌خواستند پول بازیکنان را بدهند که در هفته دوم باید می‌دادند اما بدقولی کردند. از من با خواهش و تمنا خواستند که بازیکنان را ۱۰ روز تا دو هفته نگه دارم، گفتم قبول است و بعد از آن باز هم پول ندادند.

سرمربی رایکا خاطرنشان کرد:چک دادند گفتند ۵ روز دیگر چک می‌دهیم. سر همین وعده و وعیدهای توخالی آقایان تیم در همدان باخت. بعد از آن هم مشخص شد چک‌ها بی محل بود و هنوز هم پاس نشده است. بعد از مدتی پول برخی از بازیکنان را دادند و پول بعضی دیگر را ندادند. تا به حال به کادر فنی یک  ریال پول نداده‌اند. معرفت نداشتند، من با تقوی از ۵ بازی آخر لیگ فصل قبل به اینجا آمدیم اما یک ریال به ما پول ندادند. مدام هم به من خواهش و التماس می‌کردند و پیام می‌دادند که صبر کن، من هم قبول می‌کردم.

سرمربی مستعفی رایکا عنوان کرد: داستان آخرشان هم این است که صورتجلسه‌ای را برای من امضاء کردند، من خودم گفته بودم تیم ما آنقدر قدرت دارد که در نیم‌فصل اول تک‌رقمی شود و در انتهای فصل می‌تواند جزو ۵، ۶ تیم اول جدول قرار بگیرد. همین را سریعا مکتوب کردند و گفتند این‌ها را بنویس، اگر نتوانستی باید استعفا بدهی و هیچ ادعایی نسبت به باشگاه نداشته باشی. من با این وجود قبول کردم و گفتم سر حرفم می‌مانم ولی وقتی امضاء می‌کنم که ۲۰ درصد قرارداد کادرم را بدهید. قرار بود هفته دوم پول بدهند اما هفته یازدهم را هم رد کردیم و اتفاقات زیادی افتاد.

وی با اشاره به درخواست‌های مسئولان باشگاه از وی گفت: از سال گذشته که هدایت تیم را قبول کردم ۲۰-۳۰ نفر را به تیم آورده بودند و از خانواده آنها پول گرفته بودند. این آقایان با بازیکنان پولی هزینه‌های تیم را در می‌آوردند. جالب است در یکی از بازی های رایکا خانواده‌ها بنری آورده بودند که روی آن نوشته بود ۳۰۰ میلیون از خانواده بی بضاعت پول گرفتند. این مدیران با من مشکل داشتند چون جلوی این مسائل را گرفته بودم و اجازه نمی‌دادم از این کارها انجام شود. یادم نمی‌رود وقتی سال گذشته به اولین جلسه تمرین رفتم ۵۰ بازیکن درون زمین حضور داشتند که خودم از تعجب شاخ در آورده بودم.

قربانی در مورد اینکه به علت انجام یک مصاحبه با او قطع همکاری شده است گفت: دیروز مصاحبه‌ای کردم و آقایان به خودشان گرفتند. می‌گویند چوب را برداری گربه دزده خودش  فرار می‌کند و به نظر من این جا  این موضوع مصداق پیدا می‌کند. خدا را شکر می‌کنم تا روزی که بودم سالم کار کردم و به هیچ عنوان اجازه ندادم تیمم از راه‌های ناسالم نتیجه بگیرد. امیدوارم فوتبال ما به سمت سالم‌سازی برود. از فردا هم کاری را شروع می‌کنم که به خاطر آن مربی شدم. یعنی مبارزه با آدم‌هایی که نباید در فوتبال باشند ولی به خاطر استفاده از مزایا به فوتبال آمدند و کارهای دیگر انجام می‌دهند. از فردا این مبارزه را ادامه می‌دهم و به آن افتخار می‌کنم سال‌های آینده که برای پسرم بخواهم تعریف کنم مطمئنا او به این کار پدرش افتخار می‌کند.

منبع : خبرورزشی