اولین پروژه توسعه‌ای ایران خودرو به نام خطیبی ثبت شد

اولین پروژه توسعه‌ای ایران خودرو به نام خطیبی ثبت شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آغاز پروژه ایران خودرو به دور از عملیات رسانه ای ویژه به مرحله اجرا رسیده و طبق برنامه اعلام شده از سوی این شرکت، نیمه های سال آینده محصول جدید وارد بازار خواهد شد.
رعایت تمامی استانداردهای مصوب کشور از جمله وجوه تمایز این محصول به شمار می رود که می تواند با کیفیت مطلوب و قیمت رقابتی در بازار خودروهای کلاس B سهم مناسبی را به دست آورد.
به گفته خطیبی، تغییرات و بهبودها در محصول و کیفیت باید برای مشتریان ملموس باشد و اینک به نظر می رسد با تسریع در اجرای پروژه های توسعه ای و تولید محصول با کیفیت و استاندارد و ایمن، آقای مدیرعامل گام مهمی را در این مسیر برداشته است.
پرداخت مطالبات قطعه سازان از دیگر اقدامات راهبردی و مهم ایران خودرو به شمار می رود که نشان از درایت، هوشمندی و دوراندیشی مدیرعامل این شرکت در تضمین افزایش تیراژ تولید در سال جاری است. به گفته مدیرعامل ایران خودرو در سال جاری ۷۵۰ هزار دستگاه تولید و روانه بازار خواهد شد.
از دیگر سو برنامه ریزی و اجرای فرامین هشت ماده ای رییس جمهوری نیز نشان از مدیریت صحیح منابع ارزشمند موجود در ایران خودرو دارد. بهره مندی بهینه از منابع انسانی ایران خودرو که یکی از مزایای رقابتی این شرکت به شمار می رود، در اولویت های مدیرعامل است و در این زمینه سازمان به پرورش و نگهداشت صحیح منابع انسانی هدایت می شود.
در این زمینه جذب نخبگان و بهره مندی از توان شرکت های دانش بنیان نیز از جمله دیگر اهداف و برنامه های این شرکت است که یقینا در آینده ای نزدیک نتایج آن برای صنعت خودروی کشور و مصرف کنندگان ملموس خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم