اولین پیروزی قرن مهمترین برد استقلال شد

اولین پیروزی قرن مهمترین برد استقلال شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در حالی در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر موفق شد میهمان خود شهرخودرو را با گلی دیر هنگام مغلوب کرده و فاصله‌اش در صدر جدول با تیم دوم را به ۶ امتیاز افزایش دهد که آنها برای آخرین بار روز ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ پیروز شده بودند و از آخرین برد آنها ۵۹ روز می‌گذشت.

شاگردان مجیدی در این مدت ۳ بار در لیگ و یک بار در جام حذفی به میدان رفتند که مقابل پرسپولیس، پیکان و سپاهان متوقف شده بودند و در جام حذفی هم در حالی که در ۱۲۰ دقیقه مساوی شدند، با حکم ضربات پنالتی از گردونه مسابقات جام حذفی کنار رفتند.

استقلالی‌ها در سال ۱۴۰۱ و در قرن جدید پیروز نشده بودند و شکست دادن شهرخودرو نخستین پیروزی قرن آنها بود که از سویی هم می‌توان امتیازات این بازی را یکی از مهم‌ترین ۳ امتیازهای این فصل آنها دانست. شاگردان مجیدی با این پیروزی تقریباً پرسپولیس را از کورس قهرمانی خارج کرده تا در بازی‌های باقی مانده با استرس کمتری کارشان را دنبال کنند.

در حالی که ۴ هفته به پایان این فصل از رقابتهای لیگ برتر باقی مانده، شاگردان مجیدی برای تثبیت قهرمانی به صورت عملی تنها به ۲ پیروزی نیاز دارند و این در صورتی است که پرسپولیس قادر به کسب ۴ پیروزی در دیدارهای باقی مانده‌اش باشد.

منبع : مهر