اینتر در انتظار نتیجه جلسه مدیر برنامه‌های دیبالا با یوونتوسی‌ها

اینتر در انتظار نتیجه جلسه مدیر برنامه‌های دیبالا با یوونتوسی‌ها

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائولو دیبالا که قرارداد فعلی‌اش با یوونتوس در پایان فصل جاری منقضی شده، بار دیگر نامش به باشگاه اینتر نسبت داده شده است. بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت»؛ خورخه آنتون مدیر برنامه‌های مهاجم آرژانتینی یووه قرار است پنجشنبه پیش‌رو ملاقاتی با مدیران باشگاه یوونتوس داشته باشد تا در خصوص بحث تمدید قرارداد دیبالا با آنها مذاکره کند، اما ممکن است راهی لمباردی شود و با اینتری‌ها نیز مذاکراتی داشته باشد. جوزپه ماروتا مدیر اجرایی باشگاه اینتر تلفنی با مدیر برنامه‌های دیبالا صحبت کرده اما ممکن است ملاقاتی حضوری با او هم در شهر میلان داشته باشد.

بر اساس این گزارش؛ اینتر نمی‌تواند پیشنهادی مانند پیشنهادی که یوونتوس قبل از کریسمس به دیبالا پیشنهاد داده بود، به این بازیکن بدهد اما امیدوار است در صورتی که یوونتوس پیشنهادی با رقمی پایین‌تر به این مهاجم 28 ساله بدهد، بتواند اوضاع را تغییر دهد، هر چند به نظر آنها شانس کمی برای جذب دیبالا دارند. یوونتوس پیش از کریسمس پیشنهادی چهار ساله با دستمزد سالیانه 8 میلیون یورویی با بند پاداش‌های 2 میلیونی به پائولو داده بود.

یوونتوس حالا اما قصد ندارد پیشنهاد دستمزد بیشتر از ۷ میلیون یورو در سال با پاداش‌های در نظر گرفته شده به دیبالا بدهد و ترجیح می‌دهد قراردادی سه ساله به او پیشنهاد دهد. در حال حاضر باشگاه‌های اینتر، تاتنهام، اتلتیکومادرید و بارسلونا وضعیت مهاجم آرژانتینی بانوی پیر را زیرنظر دارند.

با جدایی آرتورو ویدال و ماتیاس وسینو از اینتر در پایان فصل، این باشگاه ۱۶ میلیون یورو در سال می‌تواند ذخیره کند و فروش احتمالی لائوتارو مارتینس، دست اینتر را برای جذب دیبالا از یوونتوس باز می‌گذارد. اینتر حالا باید منتظر نتیجه جلسه مدیر برنامه‌های دیبالا و مدیران باشگاه یوونتوس بماند.

پائولو دیبالا که از سال ۲۰۱۵ در عضویت باشگاه یوونتوس است، تاکنون در ۲۸۱ بازی برای این تیم به میدن رفته و آمار ۱۱۲ گل‌زده و 48 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم