بازی با تیم والیبال «پاس» حساسیتی ندارد/ فقط به برد فکر می‌کنیم

بازی با تیم والیبال «پاس» حساسیتی ندارد/ فقط به برد فکر می‌کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال، دو تیم شهرداری گنبد و پاس گرگان مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد و هدف دو تیم تلاش برای صعود به مرحله پلی‌آف است.

عظیم جزیده در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط تیمش و حساسیت این بازی گفت: این بازی مانند سایر بازی‌ها برایمان است و هیچ حساسیتی ندارد. شاید حساسیت برای صعود به جمع هشت تیم برتر وجود داشته باشد که بتوانیم در مرحله پلی‌آف حضور داشته باشیم؛ وگرنه بازیکنانمان را مانند تمام بازی‌ها آماده کرده‌ایم و فقط به پیروزی فکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: صعود به مرحله پلی‌آف دست خودمان است. اگر دو بازی باقی‌مانده را پیروز شویم، صعود می‌کنیم. درواقع سرنوشت این بازی دست ماست. اگر بتوانیم از این دو بازی با پیروزی عبور کنیم، تیم را برای پلی‌آف آماده خواهیم کرد؛ شرایط خوبی داریم اما به هر حال ورزش است و نمی‌توان آن را پیش‌بینی کرد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد تأکید کرد: در چند هفته اخیر شرایط تیم به دلیل ابتلای بازیکنان به ویروس کرونا خوب نبود و چند شکست داشتیم اما رفته‌رفته آن را جبران کردیم و سعی می‌کنیم در این دو بازی باقی‌مانده با پیروزی مسابقات دور برگشت را به اتمام برسانیم.

منبع : مهر