بازی مقابل تیم نیازمند امتیازات سخت است/۱۶ بازیکن را از دست دادیم

بازی مقابل تیم نیازمند امتیازات سخت است/۱۶ بازیکن را از دست دادیم

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تیم نفت مسجدسلیمان گفت: تیم حریف به امتیاز این بازی نیاز دارد و بازی کردن با تیم‌هایی که برای به دست آوردن رتبه‌ای در لیگ و یا برای کسب سهمیه می‌جنگند، همیشه سخت است.

وی افزود: مثل همه بازی‌ها، یک دیدار سخت را پیش رو داریم و باید زحمت بکشیم و تلاش کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم؛ من به بازیکنان نیز هشدار داده‌ام و به آنها گفته‌ام که باید بازی فردا را با تمرکز بالا، عطش بردن و با فعل خواستن شروع کنند تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: هفته قبل می‌توانستیم بازی را ببریم ولی ۲ امتیاز را به راحتی از دست دادیم و فردا نیاز داریم که با تمرکز بالا و با آرامش بازی کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

نکونام در مورد اینکه با توجه به جذب بازیکنان جدید نیز توقعات از تیم فولاد بالا رفته و سرمربیان رقیب از فولاد به عنوان یک تیم پرهزینه یاد می‌کنند، گفت: اگر قرار باشد در مورد هزینه صحبت شود، ما فاصله خیلی زیادی با یک‌سری از تیم‌ها داریم چون تیم ما ۲ سال هزینه نکرده و فقط امسال توانسته‌ایم که بازیکنانی را جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با تاکید بر اینکه هنوز لیست این تیم برای جذب بازیکن پر نشده افزود: بازیکنان ما همه با شرایط سختی مانند کرونا و مصدومیت که داشتیم، بازی کردن را شروع کردند و آنها در ۲ سال طاقت‌فرسا برای تیم زحمت کشیدند و من از آنان تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: ما ۲ سال هزینه نکردیم ولی تیم‌های دیگر هزینه‌هایی کرده‌اند و ما باید ۴ سال خرج کنیم تا به میزان هزینه تیم‌هایی که مدعی هستند، برسیم؛ ما با همین شرایط توانسته‌ایم دو تا جام بیاوریم و مردم خوزستان و هوادارانمان را خوشحال کنیم که این نکته مهمی است و امسال نیز ما از کمترین حقمان استفاده کردیم.

نکونام با اشاره به اینکه با این حال ۱۶ بازی را از دست داده‌ایم و باید فقط به یک نیم‌فصل فکر کنیم، گفت: برای داشتن یک تیم قوی و مدعی، شما نیاز دارید که از روز اول و ۴۵ روز پیش‌فصل برای بدنسازی و آمادگی تیم برنامه‌ریزی داشته باشید تا به هدفتان برسید و ما هر بازی و در هر تمرین برای عملکرد بهتر و پیشرفت می‌جنگیم.

منبع : مهر