با ادامه این روند قهرمان می‌شویم/ عسگری به زمان نیاز دارد

با ادامه این روند قهرمان می‌شویم/ عسگری به زمان نیاز دارد

حسن روحانی بعد از برتری تیم کاراته بیمه تعاون مقابل دانشگاه آزاد در مسابقات سوپرلیگ کاراته به خبرنگار مهر گفت: دیدار دو تیم به دلیل حضور برخی از بهترین‌های کاراته ایران بسیار جذاب و دیدنی و در عین حال نزدیک بود که خدا را شکر به سود ما خاتمه یافت و توانستیم سه امتیاز مهم را در مسیر کسب عنوان قهرمانی به حساب خود منظور کنیم.

وی ادامه داد: ما خیلی زودتر باید برنده این دیدار می‌شدیم و نباید اجازه می‌دادیم کار به مبارزه آخر کشیده شود. روی پیروزی بهمن عسگری حساب ویژه ای باز کرده بودیم که این اتفاق نیفتاد. ولی سایر نفرات ما مطابق انتظار ظاهر شدند و موفق شدیم در پایان یک دیدار ماراتن گونه رقیب خود را شکست دهیم.

روحانی در خصوص شرایط بهمن عسگری هم گفت: بهمن پس از دوری یکسال از تاتامی مسابقات، به زمان نیاز دارد بخصوص که او صاحب فرزند هم شده و مسئولیت بیشتری پیدا کرده است. عسگری کاراته کای بزرگی است و این قابلیت را دارد که خیلی زود به دوران اوج بازگردد.

سرمربی تیم کاراته بیمه تعاون با اشاره به قضاوت داوران این دیدار اظهار داشت: قضاوت داوران خوب بود و مشکلی نداشت. ما باید کار خودمان را انجام بدهیم و زیاد معطوف به داوری و قضاوت‌ها نشویم. همیشه به نظرات داوران احترام می‌گذارم.

روحانی در پایان گفت: نتیجه‌ای که روز گذشته در سوپر لیگ کسب کردیم باعث شد دور برگشت با شرایط بهتری به مسابقات ادامه بدهیم و در صورت حفظ این روند، جام قهرمانی سوپر لیگ را تصاحب می‌کنیم. البته از بازی‌های دور رفت، دیدار پاس و دانشگاه باقی مانده که نتیجه اش در جدول تأثیرگذار خواهد بود.