بحث تعویق رقابت‌های کشتی جام تختی منتفی است

بحث تعویق رقابت‌های کشتی جام تختی منتفی است

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آغاز موج جدید ویروس کرونا در سراسر کشور و همچنین برخی تغییرات در زمان و مکان مسابقات مختلف کشتی باعث شد تا شائبه لغو رقابتهای کشتی فرنگی جام تختی نیز بوجود آید. مسابقاتی که قرار است به عنوان سومین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی ۲۰۲۲ صربستان و بازی‌های آسیایی هانگژو طی روزهای ۳ تا ۶ اسفند ماه در اهواز برگزار شود.

بر این اساس طی روزهای اخیر، اظهارات مختلفی در خصوص احتمال تعویق جام تختی مطرح شد که در نهایت علی محمدی مدیرفنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی آب پاکی را روی دست همه ریخت و پاسخ نهایی را داد.

محمدی در واکنش به اینکه آیا احتمال تعویق جام تختی به دلیل شیوع سویه جدید ویروس کرونا وجود دارد یا خیر، گفت: اصلاً اینگونه نیست و جام تختی در همان زمان و مکان مقرر برگزار خواهد شد.

به گفته مدیرفنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی تدارکات لازم برای اجرای برنامه‌های مدون تیم‌های ملی به گونه‌ای پیش بینی شده که مسئولان فدراسیون حتی بعد از جام تختی نیز در تلاش برای برگزاری مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور هستند. مسابقاتی که به عنوان مرحله اصلی انتخابی تیم نوجوانان ایران به شمار می‌رود و طی روزهای ۱۰ تا ۱۳ اسفندماه به میزبانی شهر مسجد سلیمان استان خوزستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی به عنوان سوم مرحله چرخه انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا (مغولستان)، بازی‌های آسیایی (چین) و رقابت‌های جهانی (صربستان) محسوب می‌شود. به همین دلیل محمد بنا سرمربی تیم ملی و دیگر اعضای کمیته فنی با حضور در شهر اهواز از نزدیک شاهد مصاف مدعیان خواهند بود.

منبع : مهر