برای ادای دین به کاراته برگشتم/ صحبت از تغییرات کادر فنی زود است

برای ادای دین به کاراته برگشتم/ صحبت از تغییرات کادر فنی زود است

به گزارش خبرنگار مهر، سوم شهریورماه ۱۳۹۸ افسانه باقری در حالی از سمت نایب رئیسی فدراسیون کاراته استعفا کرد که سید حسن طباطبایی چند ماه قبل به عنوان رئیس فدراسیون کاراته انتخاب شده بود. اما این داستان بعد از نزدیک به ۵۵ ماه یک بار دیگر تکرار شد. این بار طباطبایی ۳۶ روز بعد از انتخاب دوباره به عنوان رئیس فدراسیون کاراته، باقری را به عنوان نایب رئیس انتخاب کرد.

باقری در این مورد به خبرنگار مهر گفت: شرایط با گذشته متفاوت است، مدتی در این مورد صحبت‌هایی مطرح شد و در نهایت با پیشنهاد مسئولان فدراسیون و به دلیل ادای دین خود به کاراته، این مسئولیت را قبول کردم. البته در شروع کار خود باید از خانم امینی که این مسئولیت را برعهده داشتند، تشکر کنم.

نایب رئیس فدراسیون کاراته در مورد برنامه‌های خود گفت: ابتدا باید به فدراسیون رفته، مسائل و برنامه‌های پیش رو بررسی کنم و پس از آن در خصوص کارهایی که باید انجام دهیم تصمیم گیری شود. واقعاً کار زیاداست و همه باید کمک کنند تا امور مربوطه پیش برود.

وی در مورد اینکه احتمال تغییر در کادر فنی بانوان وجود دارد یا خیر گفت: سال سخت و پر ترافیکی را پیش رو داریم. مسابقات قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و پس از آن قهرمانی جهان، بر همین اساس ابتدا شرایط تیم‌های ملی را بررسی کنیم و بعد از در مورد اینکه چه کاری انجام بدیم یا اینکه چه کارهایی انجام شود و کدام بخش نیاز به تغییر یا تقویت دارد، تصمیم گیری خواهیم کرد.